استقبال شورا از درخواست‌های مردمی ۱۳۷ برای اولویت‌بندی پروژه‌های  ...

استقبال شورا از درخواست‌های مردمی ۱۳۷ برای اولویت‌بندی پروژه‌های ...

استقبال شورا از درخواست‌های مردمی ۱۳۷ برای اولویت‌بندی پروژه‌های شهری/ اختصاص ۴ میلیارد تومان برای تکمیل آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)

عضو هیات رییسه شورای شهر مشهد گفت: از درخواست‌های مردمی ۱۳۷ برای اولویت‌بندی پروژه‌های شهرداری در شورای شهر استفاده می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد حسین ودیعی که در یک چهارشنبه پاسخگویی دیگر، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم سئوالات، انتقادات و پیشنهادات شهری شهروندان بود، با تشکر از همه کسانی که از گذشته تا به امروز، برای راه‌اندازی و مدیریت یک کانال ساده برای ارتباط مردم با مدیریت شهری تلاش کرده‌اند، اظهار داشت: همین که یک شهروند، یک کانال راحت برای ارتباط ساده با مدیریت شهری پیدا می‌کند، بسیار حائز اهمیت است که وجود ۱۳۷ به خوبی توانسته این نقش را ایفا نماید.
وی افزود: بیش از ۷۰ درصد شهروندان در تماس با ۱۳۷، دغدغه‌های شهری را مطرح می‌کنند که این موضوع نیز بسیار مهم و قابل توجه است زیرا نشاندهنده افزایش مشارکت شهروندان در امور مدیریت شهری است که از این راه ارتباطی، برای بیان پیشنهادات و دیدگاه‌هایشان در حوزه مدیریا شهری استفاده می‌کنند.
تماس مردم با ۱۳۷ نشان دهنده افزایش مشارکت شهروندان در امور مدیریت شهری است
ودیعی در ادامه با اشاره به اینکه در گام بعدی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ به نتیجه منجر می‌شود، اذعان داشت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از نظرات منتقدان و پیگیری بیشتر، تعداد پیام‌های مردمی به نتیجه رسیده را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه سطح پنجم لایحه بودجه شامل پروژه‌ها می‌باشد، خاطرنشان ساخت: اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های تخصصی و کمیته‌های نظارتی می‌توانند با استفاده از تحلیل پیام‌های مردمی ۱۳۷، که همان درخواست‌های مردم از مدیریت شهری است نسبت به پیشنهاد، تغییر و اولویت‌بندی پروژه‌های آلبوم بودجه اقدام نمایند و ما نیز در کمیسیون برنامه و بودجه به جمع‌بندی آن می‌پردازیم.
اختصاص ۴ میلیارد تومان برای تکمیل آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)
رییس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد ادامه داد: در همین راستا، طی سال جاری براساس درخواست‌های مردمی در کمیته نظارتی، پروژه‌های مصوب منطقه ۹ با پروژه‌های مورد درخواست شهروندان، تغییر و جایگزین شد.
ودیعی در مورد آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) نیز گفت: در سال گذشته، مبلغ دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این آسایشگاه اختصاص یافت و با توجه به تغییر قیمت‌ها، در نظر داریم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیز اختصاص دهیم که این آسایشگاه، تا دو ، سه ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات