آسفالت معابر با بالاترین کیفیت انجام شود/ فرهنگسازی توقف خودروها قبل  ...

آسفالت معابر با بالاترین کیفیت انجام شود/ فرهنگسازی توقف خودروها قبل ...

آسفالت معابر با بالاترین کیفیت انجام شود/ فرهنگسازی توقف خودروها قبل از خط عابر پیاده اولویت مدیریت شهری در سال ۹۸

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برای مدیریت شهری برخوردار است، گفت: با توجه به این مهم بهسازی و آسفالت معابر باید با بالاترین کیفیت انجام شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی آسفالت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، افزود: شهروندان به جزئیات کار نیز توجه دارند لذا معاونت فنی و عمران به ویژه سازمان عمران شهرداری باید نظارت دقیقی بر کار پیمانکاران در آسفالت معابر با بالاترین کیفیت داشته باشند.
وی اضافه کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در آسفالت اجرا شده موضوع را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.
کلائی با بیان اینکه اجرای طرح آسفالت معابر مشهد با اقدامی فرهنگی نیز همزمان است، اظهار کرد: سال ۹۸ فرهنگ‌سازی برای توقف خودروها پشت خطوط عابر پیاده و همچنین عبور عابران از خط عابر پیاده یکی از اولویت‌های فرهنگی شهرداری مشهد است لذا در روند آسفالت معابر زیرسازی و گذرگاه‌های مناسب جهت عبور عابران مورد توجه قرار گیرد.
شهردار مشهد تصریح کرد: امیدواریم اقدام مدیریت شهری مشهد در بهسازی و آسفالت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر مشهد در دوره‌ای که گفته می‌شود شهرداری‌ها در رکود قرار دارند، رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.
وی در ادامه به افتتاح راستگرد فدک اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات جدی میدان شهید فهمیده ترافیک سنگین این محل به دلیل عبور خودروها از کندروها بود لذا برای کاهش ترافیک و رفع این مشکل ایجاد راستگرد ورودی بزرگراه شهید چراغچی به فدک (خین عرب) در دستور کار قرار گرفت.
کلائی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود این پروژه ظرف ۷۰ روز به بهره‌برداری برسد اما با تلاش‌های همکارانمان در معاونت فنی و عمران، پروژه راستگرد فدک ۱۰ روز زودتر به اتمام رسید که امیدواریم این سرعت در همه پروژه‌ها همراه با کیفیت مورد توجه قرار گیرد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات