هزینه های چندصدمیلیون تومانی برای طرح ۴شنبه های  ...

هزینه های چندصدمیلیون تومانی برای طرح ۴شنبه های ...

هزینه های چندصدمیلیون تومانی برای طرح ۴شنبه های پاسخگویی صحت ندارد/ تخصیص ۴ میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل آسایشگاه ایثارگران تا ۲ ماه آینده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین ودیعی صبح امروز و در قالب طرح ۴شنبه های پاسخگویی با حضور در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد پاسخگوی تماس های شهروندان بود.

ودیعی در پایان پاسخگویی ۲ ساعته خود به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و اظهارکرد: مسیرها و راه های مختلفی برای ارتباط شهروندان با مدیریت شهری مشهد پیش‌بینی شده که ۱۳۷ یکی از ساده‌‌ترین، راحت‌ترین و در دسترس‌ترین این راه هاست.

وی با تقدیر و تشکر از کارکنان فعال و زحمتکش این مجموعه، گفت: بسیار خرسندیم که ۷۰ درصد شهروندانی که امروز تماس گرفتند، دغدغه مسائل شهری را داشتند تا مسائل شخصی که بسیار ارزشمند است.

ودیعی خاطرنشان کرد: این دغدغه‌مندی نشان از تعمیق ارتباط و احساس مشارکت شهروندان در امور شهر را دارد؛ انتقاد دیدگاه های مردم به نمایندگانشان در شورای شهر و مدیریت شهری یک گام موفق و گواه روشنی بر اثرگذاری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهدمقدس با تاکید بر اینکه تماس های تلفنی باید منجر به نتیجه و اقدام شود، افزود: خوشبختانه این موضوع مورد توجه هم قرار گرفته و براساس آمار بیش از ۶۰ درصد تماس های مردمی مننتج به نتیجه شده است.

ودیعی خاطرنشان کرد: حرف منتقدین را هم به گوش جان می‌شنویم و اگر راهکارهای مناسب و راه های بهینه‌ای دارند را به ما ارائه دهند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد در خصوص برخی ادعاها مبنی بر هزینه های چند صد میلیونی اجرای طرح ۴شنبه های پاسخگویی نیز گفت: آیا چاپ و نصب ۸ الی ۱۰ بنر چهارمتری چندصد میلیون هزینه دارد؟ با توجه به دوره‌ای بودن حضور اعضای شورای شهر در این طرح، بنرها پس از جمع‌آوری، مجدد نصب می‌شوند و تنها یک مرتبه هزینه چاپ شده است.

ودیعی در ادامه صحبت های خود به پروژه آسایشگاه جانبازان و معلولین واقع در پارک ملت اشاره کرد و افزود: در اصلاحیه بودجه امسال حدود ۲.۸ میلیارد تومان به منظور ساخت و تکمیل این پروژه پیش‌بینی شده بود که با توجه به افزایش قیمت‌ها، تکمیل آسایشگاه ۱.۲ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز دارد و در قالب متمم به اعتبار آن افزوده خواهد شد.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شورای پنجم با جدیت پیگیر این موضوع بوده و تا ۲ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات