عملیات احداث ۷ هزار مترمربع فضای سبز درمیدان ورودی  ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج آغاز شد

عملیات احداث ۷ هزار مترمربع فضای سبز درمیدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج آغاز شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و زیبایی محیط میدان در حال احداث در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله عملیات احداث ۷ هزار مترمربع فضای سبز آغاز شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات احداث ۷ هزار مترمربع فضای سبز واقع در ورودی ننله خبر داد.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج عنوان کرد: یکی از پروژ های عمران شهری که سالها به دلیل معارض تکمیل آن متوقف شده بود احداث میدان در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله است.
مهندس آرش رخزادی بیان کرد : در راستای کاهش و روان سازی ترافیک و با هدف بازسازی مسیر و سهولت در دسترسی ساکنان ناحیه منفصل شهری ننله پس از رفع مشکل معارض عملیات اصلاح هندسی واحداث میدان توسط معاونت فنی وزیر بنایی شهرداری سنندج مجداً آغاز شد.
وی گفت: در راستای تکمیل این طرح عمران شهری و افزایش سرانه فضای سبز و زیبایی محیط پیرامون این میدان عملیات احداث فضای سبز آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی از آغاز عملیات احداث ۷ هزار مترمربع فضای سبز در میدان ورودی ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و بیان کرد: در راستای احداث فضای سبز در این میدان بالغ بر ۷۰۰ سرویس خاکریزی صورت گرفته است.
وی افزود: عملیات تاسیسات فضای سبز و شبکه آبرسانی ( انجام لوله گذاری جهت تامین آب برای آبیاری فضای سبز ) نیز توسط منطقه انجام شده است.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج تصریح کرد: با تکمیل این بلوار واحداث فضای سبز آن علاوه بر ساماندهی ترافیک در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله موجبات ارتقاء سطح سیما ومنظر ورودی سنندج – مریوان هم فراهم می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات