بازدید مهندس فرزانه از مناطق الحاقی به شهر ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،در راستای نظارت بر روند ارائه خدمات  و نیز پیگیری مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری، عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان به همراه سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق و مدیران مجموعه شهرداری  ازمحلات الحاقی بندارخیل،قرق،شرف آباد،هولا،ذغالچال ونیز پروژه تعریض کمربندی جنوبی بازدید کرد.

در این بازدید مهندس فرزانه سرپرست شهرداری ساری،بر لزوم نظارت دقیق بر ساخت و سازها در این مناطق ، پیگیری مطالبات شهروندان این محلات درحوزه مدیریت شهری ، نصب تابلوی مشخصات املاک، لایروبی جوی ها و معابر و کانال ها ، همگام سازی فضای شهری ، توسعه متوازن و نیز استمرار ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مناطق الحاقی  افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود این نواحی  و نیز افزایش همراهی و مشارکت شهروندان با مدیریت شهری، پیشرفت و ارتقاسطح رضایتمندی اهالی این مناطق را شاهد خواهیم بود.

مهندس فرزانه ادامه داد:مجموعه شهرداری  مطالبات شهروندان و ساکنین این مناطق را شناسایی و برنامه ریزی های لازم در جهت رفع آن و ارائه خدمات بهتر در دستور کار قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات