زیباسازی شهری و بهبود فضای سبز لازمه پویایی و نشاط شهروندی است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ فرزانه سرپرست شهرداری ساری طی دستوری به سازمان های زیرمجموعه  مدیریت شهری با تاکید بر لزوم توجه جدی به زیباسازی شهر و گل کاری خیابان ها، معابر، اماکن و بهبود فضای سبز شهری در جهت آرامش و نشاط شهروندی، به تمامی سازمان های تابعه شهرداری به خصوص سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تاکید کرد تا دراین زمینه اقدامات جدی انجام دهند.

فرزانه در دستور خود با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری به طراحی فضای سبز مطلوب و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری درایجاد آرامش و نشاط شهروندی، از سازمان‌ها و واحدهای زیرمجموعه مدیریت شهری خواست تا همه همت و حمیت خود را مصروف احترام به حقوق مردم ساری و درک نیازهای روحی و روانی شهروندان نمایند.

وی زیباسازی شهر و استفاده از عناصر و شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و بومی شهر ساری را لازمه هر برنامه‌ی توسعه شهری برشمرد و بر رضایتمندی شهروندان و شناخت و پیگیری مطالبات و نیازهای شهروندی تاکید کرد.

لازم به ذکر است در سال های اخیر افزایش امکانات رفاهی، تفریحی و اجتماعی  برای همه گروه‌های جمعیتی شهروندان  در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته که نمونه هایی از آن را می توان به پروژه‌هایی همچون بوستان ولایت، باغ بانوان و فاز دوم پارک ملل برشمرد. در همین راستا افزایش سه برابری پارک‌ها و سرانه فضای سبز شهری در سال‌های اخیر نیز اشاره کرد که انجام چنین پروژه‌هایی در ایجاد انگیزه و امید و رفاه در بین شهروندان بسیار موثر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات