استفاده از پتانسیل بدنه کارشناسان در مدیریت شهری/ لزوم داشتن باور  ...

استفاده از پتانسیل بدنه کارشناسان در مدیریت شهری/ لزوم داشتن باور ...

استفاده از پتانسیل بدنه کارشناسان در مدیریت شهری/ لزوم داشتن باور نسبت به شعارهای مدیریت شهری در عملکرد

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با تاکید بر دیده شدن کارشناسان و نیروهای فعال دوره های پیش گفت: تاکید بر این است فرصتی برای کارشناسان این حوزه که تاکنون دیده نشده اند، ایجاد کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجید خرمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: پتانسیل زیادی در بدنه شهرداری و کارشناسان روابط عمومی وجود دارد که باید دید و شناسایی کرد؛ افراد توانمندی که باید مورد توجه قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه حرفه ای بودن و تخصص افراد ملاک ارزشگذاری آنها است، افزود: نکته دیگری که در انتصابات مهم است، این است که افراد برگزیده در جهت تغییر، نشاط و حال خوب شهروندان گام بردارند.
خرمی ضمن تاکید بر اینکه این باور نه به صورت سیاسی که کاملا قلبی باید باشد؛ اظهار کرد: تاکید بنده بر این است که روابط عمومی ها جدای از اطلاع رسانی، حتما در حوزه اطلاع یابی هم فعال باشند.
وی افزود: روابط عمومی باید رصد درستی از جامعه داشته باشد؛ به خصوص در این منطقه که قشرهای مختلف جامعه زندگی میکنند و حتی میزبان مهاجرانی از کشورهای دیگر نیز هستیم.
خرمی ضمن اشاره به رفع مسائل مردم منطقه ۵ مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار تماس با ۱۳۷ در این منطقه پایین است و مردم ترجیح می دهند حضوری مسائل شان را حل کنند، نیاز است تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه توقع معجزه در زمان کوتاه را نداریم، اظهار کرد: باید ریشه بی اعتمادی شهروندان پیدا و رفع مشکل شود، حتی اگر گام کوچکی هم در این خصوص برداشته شود اتفاق خوبی محسوب می شود.
وی اضافه کرد: خوشبختانه شهردار منطقه ۵ فردی آگاه و دانشگاهی هستند که سابقه فعالیت پژوهشی زیادی دارند و با توجه به اینکه مدیر فعلی روابط عمومی هم فردی با تحصیلات دانشگاهی عالیه، مسلط به زبان انگلیسی و با سابقه فعالیت زیادی در عرصه روابط عمومی است که می تواند در کنار یکدیگر موجبات موفقیت زیادی را فراهم آورند.
خرمی گفت: در دوره های قبل پیش آمده بود که انتخاب مدیرهای روابط عمومی توسط این اداره کل انجام شود در حالیکه یکی دیگر از تاکیدات بنده این بود که مدیر مناطق و سازمان ها، خودشان مدیر روابط عمومی شان را انتخاب کنند تا رضایت کامل داشته باشند.
گفتنی است، حمید نیکوزاده به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه ۵ شهرداری معارفه و مهدی حجتی تکریم شد.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات