به مسائل منطقه استراتژیک و بنیادین توجه شود/ تاکید بر نقش روابط  ...

به مسائل منطقه استراتژیک و بنیادین توجه شود/ تاکید بر نقش روابط ...

به مسائل منطقه استراتژیک و بنیادین توجه شود/ تاکید بر نقش روابط عمومی‎ها برای رسیدن به اهداف کلان

شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: نقش روابط عمومی‏ ها در هر سازمان و منطقه، برای رسیدن به اهداف کلان بسیار سازنده ای  است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدالله زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی منطقه ۵ با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: افرادی که در روابط عمومی ها فعالیت دارند، جایگاه ویژه ای در بدنه سازمان دارند، برای همین باید دارای دانش، مهارت و توانمندی های زیادی باشند تا به خوبی به مسائل شهروندان و کارمندان مجموعه تسلط داشته باشند و قدم های موثری در جهت رفع مسائل آنها بردارند.
وی با بیان اینکه داشتن صبوری و خوشخوئی از دیگر صفات بارز افراد در این جایگاه است، ادامه داد: از دیگر ویژگی های مهم که لازمه پیشرفت و موفقیت این افراد است، داشتن صداقت و توانایی اعتمادسازی است چرا که شهروندان نیاز به فردی معتمد، آشنا به مسائل شان و پیگیر نیاز دارند.
شهردار منطقه ۵ مشهد در خصوص نقش روابط عمومی ها در مناطق خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و شهروندان باید توسط روابط عمومی تبلیغ، تشویق و اقناع شوند. همیشه به این صورت بوده که روابط عمومی اخبار را منتشر کند در حالیکه کار اصلی و مهم روابط عمومی ها ارتباط با شهروندان و کارمندان درون مجموعه است.
وی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلاتی که زیاد می بینیم پرداختن به مسائل روزمره است در حالیکه اگر می خواهیم به موفقیت برسیم باید تفکر استراتژیک به معنای واقعی اش را داشته باشیم، مسائل را به طور استراتژیک بررسی و تعریف کنیم تا به رفع مسائل و مشکلات شهروندان منجر شود.
شهردار منطقه ۵ مشهد ضمن اشاره به اینکه تمام تلاش ما بهبود وضعیت مردم است، بیان کرد: در منطقه ما، شهروندان با ۱۳۷ غریبه اند و برای رفع مسائل شان حضوری مراجعه می کنند، پس باید نگاه آینده پژوهانه ای برای رفع این مشکل در نظر داشته باشیم.
عبدالله زاده با عنوان اینکه شرایط این منطقه بسیار خاص و ویژه است، گفت: برای رسیدن به اهداف، باید در بطن جامعه حضور داشت، موقعیت و مصائب مردم را شناخت، با قومیت های مختلف منطقه آشنا شد و نوع نگاه و شرایط شهروندان را مدنظر قرار داد.
وی تاکید کرد: باید افکارسنجی و نظرسنجی های دقیقی در سطح منطقه انجام شود تا دقیق تر با مسائل و مشکلات مردم آشنا شویم و معضلات اجتماعی شان را بررسی کنیم.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات