‍ وقوع ۳ حادثه در شهر کرمان

‍ وقوع ۳ حادثه در شهر کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان، از سه مورد حادثه طی روز گذشته۲۷ خرداد در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، علی عسکری در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۲۱ و ۲۳ دقیقه  ۲۷ خرداد ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان، از یک مورد ریزش آوار بر روی یک خودروی پراید آگاه شدیم.

وی محل این حادثه را خیابان شریعتی اعلام کرد و افزود:  بلافاصله یک تیم اطفاء حریق و امداد_نجات  این سازمان از نزدیکترین ایستگاه ها به محل حادثه اعزام شدند.

عسکری اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید زیر آوار رفته و به علت شدت حادثه و آسیب شدید خودرو، یک نفر در آن مبحوس شده بود که  توسط آتش‌نشانان خارج شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان با بیان اینکه در این حادثه فرد مبحوس شده مجروح شد، علت فرو ریختن دیوار را گذر زمان و فرسودگی ذکر کرد.

وی همچنین از طعمه حریق شدن یک باب مغازه خبر و ادامه داد: در ساعت ۱۵ و ۵۴ دقیقه یک باب مغازه ی مواد غذایی طعمه ی حریق شد.

عسکری افزود: تیم اطفاء حریق  این سازمان سریعا در محل حادثه حضور یافته و در کمترین زمان، عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان انجام شد و از پیشروی آتش جلوگیری عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از اطفاء حریق یک خودرو پراید در بلوار امام صادق(ع) خبر داد.

عسکری گفت: این حادثه ساعت ۱۵ و۴ دقیقه ۲۷ خردادماه رخ داد که سریعا یک دستگاه خودرو اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام گردید و آتش توسط آتش نشانان مهار و از پیشروی آن جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: علت حوادث ذکر شده توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nejatrizeshdivar.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات