اختصاص فضاهای تبلیغاتی پایتخت برای معرفی شهر کرمان

‍ با پیگیری شهردار کرمان انجام شد:

اختصاص فضاهای تبلیغاتی پایتخت برای معرفی شهر کرمان

شهردار کرمان، از همکاری های دوجانبه شهرداری تهران و کرمان جهت رونق گردشگری و اختصاص فضاهای تبلیغاتی دو شهر برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان و پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سیدمهران عالم زاده که به منظور تبادل تجربیات شهر دوستدار کودک با معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در دفتر این معاونت دیدار و گفتگو داشت؛ گفت: امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت های مشترک دو شهرداری در زمینه تبلیغات شهری، مردم را جهت سفر به شهرهای کرمان و تهران ترغیب نماییم.

وی از برگزاری جشنواره «تابستان کرمان» توسط شهرداری کرمان خبر داد و به برنامه ریزی شهرداری این شهر جهت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و تفریحی در شهر کرمان در بازه زمانی جشنواره تابستانه کرمان، اشاره کرد.

شهردار کرمان به انجام رایزنی های مختلف در خصوص رونق گردشگری شهر کرمان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از فرصت های تبلیغات شهری پایتخت جهت معرفی جشنواره تابستانه شهر کرمان به شهروندان تهرانی استفاده نماییم، همچنین بتوانیم در کرمان به معرفی جاذبه های گردشگری تهران بپردازیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران نیز در این دیدار از آمادگی شهرداری تهران جهت  برگزاری شبهای فرهنگی کرمان همزمان با جشنواره تابستانه کرمان در برج میلاد خبر داد .

دکتر محمدرضا جوادی یگانه ضمن ابراز خرسندی از حضور شهردار کرمان و هیات همراه، ایده برگزاری جشنواره تابستانی کرمان را به منظور جذب گردشگران داخلی به کرمان خوب و خلاقانه توصیف کرد و اظهار داشت: شهرداری تهران جهت همکاری های دو جانبه در زمینه رونق گردشگری و ترغیب مردم به سفر،  همچنین برگزاری  شب های فرهنگی  کرمان وبرگزاری  برنامه ای برای معرفی آداب و رسوم مردم  این استان همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی کرمان در برج میلاد  و اختصاص فضاهای تبلیعاتی شهر تهران برای معرفی جشنواره تابستانه کرمان آمادگی خود را اعلام می کند .

دکتر یگانه همچنین به تجربیات شهرداری تهران در زمینه گردشگری کودک اشاره کرد و از وجود پیوست فرهنگی در پروژه های عمرانی شهر تهران خبر داد.

وی بر ضرورت تهیه پیوست های زیست محیطی و رسانه ای برای تبیین بهتر موضوعات و همراهی بهتر شهروندان تاکید نمود.

گفتنی است در این نشست، علاوه بر حضور برخی مدیران معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمان، دبیر ستاد گردشگری کرمان و مدیر امور بانوان و خانواده و دبیرستاد شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان نیز حضور داشتند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید tablighkermandartehran.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات