‍ همکاری های مشترک شهرداری های کرمان و تهران در حوزه شهر دوستدار کودک

‍ همکاری های مشترک شهرداری های کرمان و تهران در حوزه شهر دوستدار کودک

کودکان سرمایه مردم و شهر هستند

سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان با دکتر محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان که به منظور تبادل تجربیات شهر دوستدار کودک با معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در دفتر این معاونت دیدار و گفت‌وگو کرده بود؛ گفت: با تشکیل دبیرخانه ستاد شهر دوستدار کودک در شهرداری کرمان مصمم هستیم شهر را در جهت رعایت حقوق کودکان مناسب سازی و آماده نماییم.

مهندس سید مهران عالم‌زاده کودکان یک شهر را سرمایه‌ی همه مردم دانست و افزود: وقتی به مسائل کودکان در شهر توجه کنید یعنی تمام اقشار جامعه را دیده اید .

وی تصریح کرد: کار کودک، ظرافت های خاص خود را دارد و ضمن انجام کارهای اساسی  بایستی همراه با  برنامه های فرهنگی _ هنری صورت پذیرد.

شهردار کرمان، همچنین ضمن گفت‌وگو در این خصوص،  از برگزاری جشنواره تابستانی کرمان توسط شهرداری این شهر خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران نیز در این دیدار با بیان اهمیت و ضرورت توجه شهرداری ها به تبدیل نمودن شهرها به شهرهایی که دوستدار کودکان، زنان و سالمندان هستند، از آمادگی شهرداری تهران جهت انتقال تجربیات شهر دوستدار کودک و اجرای ایده های مشترک در خصوص آموزش های شهروندی به ویژه برای کودکان ما بین شهرداری تهران و کرمان خبر داد.

دکتر محمدرضا جوادی یگانه ضمن ابراز خرسندی از حضور شهردار کرمان و هیات همراه، ایده برگزاری جشنواره تابستانی کرمان را به منظور جذب گردشگران داخلی به کرمان خوب و خلاقانه توصیف کرد و اظهار داشت : شهرداری تهران تجربیات متعددی در بحث شهر دوستدار کودک به ویژه در بحث آموزشهای شهروندی ویژه کودکان و دانش آموزان  دارد .

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران تصریح نمود: آمادگی داریم ضمن انتقال تجربیات شهرداری تهران در زمینه شهر دوستدار کودک، ایده های مشترکی در خصوص آموزشهای شهروندی ویژه کودکان را با شهرداری کرمان تعریف و اجرا نماییم.

گفتنی است در این نشست، علاوه بر برخی مدیران معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران ، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمان، دبیر ستاد گردشگری  شهرداری کرمان و مدیر امور بانوان و خانواده و دبیرستاد شهر دوستدار کودک شهرداری کرمان نیز حضور داشتند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید dostdarkodakbatehran.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات