افزایش سطح رفاهیات پرسنل شهرداری اراک در بحث تعاونی های مسکن و مصرف

افزایش سطح رفاهیات پرسنل شهرداری اراک در بحث تعاونی های مسکن و مصرف

جلسه پیگیری رفاهیات پرسنل شهرداری در بحث تعاونی های مسکن و مصرف، به ریاست خانمحمدی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و با حضور مرادی سرپرست معاونت خدمات شهری، شهرداران مناطق ۱،۲،۴ و بافت تاریخی، مدیران مالی، بازرسی، حقوقی، امور اداری ،مشاور شهردار در امور مالی و رییس شورای اسلامی کار شهرداری، برگزار گردید.
در ابتدای این نشست خانمحمدی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک هدف از برگزاری این جلسه را افزایش سطح رفاهیات پرسنل شهرداری با توجه به تاکید مهندس شفیعی شهردار اراک عنوان کرد و گفت: بهبود و ارتقا سطح خدمات رفاهیات پرسنل به ویژه در بخش مسکن یکی از مولفه های بسیار مهم افزایش سطح کیفیت زندگی ایشان می باشد.
وی خاطر نشان ساخت: مجموعه مدیریت شهری اراک در نظر دارد با بررسی و هم اندیشی های لازم به ارتقا سطح رفاهیات پرسنل شهرداری جامع عمل بپوشاند و این امر نیازمند پیگیری و همکاری همه جانبه می باشد.
لازم به ذکر است، در این جلسه هر یک از حاضرین به بیان نقطه نظرات کارشناسی لازم پیرامون موضوع مذکور پرداختند و در نهایت مقرر گردید که امور اداری، رفاه،بازرسی و شورای اسلامی کار شهرداری،بررسی های اولیه نسبت به پیگیری این مهم را انجام دهند تا با یک همفکری جامع و پیگیری های مستمر، سطح رفاهیات پرسنل شهرداری در حوزه مسکن و همچنین مصرف افزایش داده است.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات