بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از زیرساختهای شهری رفسنجان

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از زیرساختهای شهری رفسنجان

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در ادامه سفر به استان کرمان عصر روز پنجشنبه ۳۰ خرداد از پروژه های شهری رفسنجان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد از پروژه های زیرگذرشهدای مدافع حرم، میدان گفتگو، بوستان وحدت، گذر فرهنگی و گردشگری و مجموعه حصار که از جمله اقدامات مجموعه مدیریت شهری در راستای تحقق امنیت و انسان محوری در شهر و ایجاد تنوع، نشاط و زندگی شبانه اجرا و به اتمام رسیده بود، بازدید کرد.

در این بازدیدها که شهردار رفسنجان نیز حضور داشت رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور با اشاره به لزوم بهره گیری حداکثری از منابع و امکانات موجود، فراهم نمودن فضای مناسب برای جذب سرمایه گذاران و بخش خصوصی جهت ایجاد جهش در زمان اجرای پروژه های شهری، بر استفاده از نظر اندیشمندان و صاحب نظران برای رفع چالشها و مشکلات موجود تاکید نمود.

اجرای سریع و به هنگام عملیات بهسازی آسفالت معابر اصلی و پیاده روسازی و ایجاد پیاده راهها و مسیرهای دوچرخه سواری برای شهروندان از جمله مواردی بود که معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بر آنها تاکید نمود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات