تولید نزدیک به ۲۰۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران در یک سال اخیر

تولید نزدیک به ۲۰۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران در یک سال اخیر

به گزارش شهریار ، باحضور معاون عمرانی استاندار، شهردار تبریز، رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و معاون فنی وعمرانی شهرداری تبریز هشتاد و دومین جلسه شورای سازمان عمران شهرداری تبریز برگزار شد .

بابک شریفی طی گزارشی جامع از روند فعالیت های سازمان عمران طی ۶ ماه اخیر از شهردار تبریز، معاون امورعمرانی استاندار و رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی تبریز در مورد حمایت ها و راهگشایی های بعمل آمده برای سازمان در تامین مصالح و خرید قیر قدردانی کرد. عملکرد مثبت سازمان عمران در چندماه گذشته مرهون این حمایت ها بوده است.

وی گفت : از سرگرفته شدن فعالیت پروژه های عمرانی که مسکوت و غیرفعال بودند و آغاز حدود ۱۰ پروژه عمرانی در روزهای اخیر در نقاط مختلف شهر در کنار نهضت جهادی شهرداری برای ایجاد تحولی بزرگ در وضعیت آسفالت شهر نشان از عزم شهرداری تبریز برای جلب رضایت شهروندان و ثبت رکوردهای جدیدی در خدمت رسانی شهرداری تبریز علیرغم وجود محدودیت های مالی شدید است .

شریفی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر سازمان عمران در سطح شهر نزدیک به ۲۰۰ هزار تن آسفالت تولید کرده است، ادامه داد: با توجه به اینکه تا آغاز بارش ها زمان مناسبی برای ادامه تولید و پخش آسفالت ریزی ها موجود است تلاش مجموعه کارخانجات آسفالت سازمان عمران بر این است تا در سال ۹۸ با همت و تلاش این مجموعه رکورد جدیدی در تولید و پخش آسفالت در این سازمان را ثبت کنیم.

وی افزود: این موضوع محقق نمی شود مگر با حمایت های مسئولین مربوطه و تلاش بی وقفه کارگران، مهندسان و همکاران در بخش های مختلف سازمان.

وی همچین بااشاره به آغاز چندین پروژه عمرانی از جمله کتابخانه مقبره الشعرا، آماده سازی شهرک صنعتگران، مجموعه مقبره دوکمال، احداث پل همسان پل کابلی و چند پروژه بزرگ دیگر افزود: بدون در نظرگرفتن مشکلات مالی و با مدیریت هزینه ها تمام تلاشمان را برای اجرای کامل پروژه ها بکار می بندیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات