اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی

اطلاعیه زمانبندی مصاحبه آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی

آن دسته از داوطلبین استخدامی که تطبیق مدارک شان مورد تایید قرار گرفته به منظور حضور در مصاحبه های استخدامی شرکت های آب و فاضلاب روستایی لازم است با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مندرج در بندهای ذیل از تاریخ ۱۱ تیر ۹۸ الی ۱۳ تیر ۹۸ به شرکت آبفار خراسان رضوی مراجه نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، به اطلاع آن دسته از داوطلبین استخدامی که تطبیق مدارک ایشان مورد تایید قرار گرفته است، می رساند که به منظور حضور در مصاحبه های استخدامی ارائه اصل و تصویر مدارک مندرج در بندهای ذیل (در صورت دارا بودن مدارک) ضروری است . لازم به ذکر است که زمان تحویل مدارک مورد نیاز طی تماس تلفنی از سوی شرکتهای آب و فاضلاب، به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.

در ادامه یادآور می گردد که برنامه زمانبندی مصاحبه های استخدامی و همچنین آدرس شرکتهای آب و فاضلاب جهت اطلاع داوطلبین از همین سایت قابل دریافت می باشد.  ضمناً ساعت و روز مصاحبه هر فرد متعاقباً طی تماس تلفنی توسط شرکتهای آب و فاضلاب، اعلام خواهد گردید.

بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین گردیده به منزله انصراف از ادامه روند استخدامی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه استخدامی داوطلبان ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به شرح ذیل می باشد.

  1. گواهی معتبری که معدل مدرک تحصیلی داوطلب در آن ذکر گردیده باشد.
  2. مدرک زبان انگلیسی معتبر .(TOLIMO, MSRT, TOFEL, IELTS)
  3. برگزیدگان علمی دانشجویی؛ مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود می باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می باشد.
  4. گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی پژوهشی )داخلی و خارجی(، علمی- ترویجی )داخلی و خارجی(، مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در ISC) و یا (CIVILICA  و همایش های بین المللی.
  5. کتاب تالیفی و یا ترجمه.
  6. ثبت اختراع؛ گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح ) سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان(.
  7. کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری؛ کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی)خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی( و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی).
  8. گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر ( ICDL ) از مراکز و موسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور.
  9. داشتن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات