سخنرانی سرپرست امور آبفار تایباد در جمع روحانیون این شهرستان

سخنرانی سرپرست امور آبفار تایباد در جمع روحانیون این شهرستان

سرپرست امور آبفار تایباد رسالت تبلیغ و اطلاع رسانی را از مهمترین وظایف روحانیون برشمرد و از آنان بعنوان تاثیر گذارترین شخصیت ها در انتقال فرهنگ مصرف به مردم یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سید هادی نمازی بمناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع روحانیون شهرستان تایباد گفت: رشد جمعیت، محدود بودن منابع آبی، افزایش وسایل انرژی بر در جامعه از مهمترین چالش های بزرگ جامعه کنونی است و روحانیون به عنوان شخصیت های تاثیر گذار بر مردم با سخنرانی های خود در مساجد، هیات ها و تریبون های مختلف می توانند مفاهیم مدیریت مصرف را به مردم انتقال دهند.

نمازی، مدیریت مصرف را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: انتقال مفاهیم مدیریت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه جویی با استفاده از آیات، روایات و احادیث یکی از شیوه های کاربردی در آگاه سازی مردم است.

وی، تغییر نگرش و فرهنگ رایج مصرف گرایی در جامعه و اهمیت ترغیب مردم به رعایت اصول صحیح مصرف آب در جامعه را حائز اهمیت دانست.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی تایباد با قدردانی از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای ارتقای آگاهی روستاییان بیان کرد: یکی از پایگاه‌های مهمی که می‌تواند نقش بسزایی در شناخت مردم و فرهنگ‌سازی صحیح در مصرف بهینه آب داشته باشد مساجد با حضور روحانیون هستند.

حجت الاسلام علیپور؛ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تایباد نیز در این نشست، از خدمت رسانی امور آبفار به روستاییان قدردانی کرد و با اشاره به وضعیت بحرانی آب در کشور گفت: روحانیون باید در منبرهای خود در مساجد به مردم درباره صرفه‌جویی تذکر داده و آنان را از بحران کمبود آب آگاه کنند و بهینه مصرف کردن آب، عدم انشعاب غیر مجاز، عدم دستکاری کنتور و پرداخت به موقع آب بها را به مردم یادآور شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات