حضور چشمگیر زنان در جشنواره «زاینده‌رود»

حضور چشمگیر زنان در جشنواره «زاینده‌رود»

شهردار اصفهان گفت: امروز در جشنواره ورزشی زاینده‌رود نقش زنان بسیار پررنگ بود که این موضوع اهمیت برنامه‌ریزی کردن برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بانوان را دوچندان می‌کند

قدرت الله نوروزی شامگاه جمعه_۳۱ خردادماه ۹۸_ در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی زاینده رود که در بوستان پردیس هنر برگزار شد، اظهار کرد: وقتی خانواده‌ها در کنار هم جمع می‌شوند و لبخند رضایت بر لبان آنان می‌نشیند بسیار لذت بخش است چراکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف نشاط اجتماعی را در شهر ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از افتتاح پردیس هنر برگزاری برنامه‌های شاد و فرهنگی در این مکان بوده است، افزود: امروز که ماه‌ها از بهره برداری از پردیس هنر می‌گذرد، این مکان فرهنگی در برنامه‌های مختلف میزبان حضور شهروندان زیادی است که ساعت‌ها زمان خود را در آن می‌گذرانند.

شهردار اصفهان با اشاره به احداث پارکینگ‌ در بوستان هنر خاطرنشان کرد: حال باتوجه به این استقبال و نبود پارکینگ در اطراف این بوستان تصمیم گرفته‌ایم به زودی پارکینگ مناسبی را احداث کنیم تا شهروندان بدون دغدغه‌ لحظات خوشی را سپری کنند.

شهردار اصفهان در آخر گفت: شادی و شادابی باید همیشه باشد و افت نکند. از همه مسئولین تشکر می‌کنم که این برنامه‌ها را فراهم کردند.

شهردار اصفهان با اشاره به حضور پررنگ زنان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که زنان در بخش‌های مختلف جامعه بیش از پیش حضور دارند و در این راستا امکاناتی را در اختیار آنان قرار می‌دهیم تا این حضور پر قدرت‌تر از گذشته ادامه یابد.

وی افزود: امروز در جشنواره ورزشی زاینده رود نقش زنان بسیار پررنگ بود که این موضوع اهمیت برنامه‌ریزی کردن برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بانوان را دوچندان می‌کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات