استفاده از ابزارهای دستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار

استفاده از ابزارهای دستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار

شهردار اصفهان گفت: در مذاکراتی که با «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان برای اجرای طرح اصفهان ۲۰۲۰ و استفاده از ابزارهای دستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان انجام شد، به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه یکم تیرماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه هفته گذشته رویدادهای بین‌المللی بسیار خوبی در شهر اصفهان رقم خورد که در این هفته نیز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: وزیر انرژی روسیه با یک هیئت عالی رتبه، وزیر نیرو، وزیر امور خارجه ترکیه، وزیر امور خارجه ایران و معاون رییس جمهور به شهر اصفهان سفر کردند و مذاکرات خوبی با آنها انجام شد.

وی ادامه داد: هفته گذشته یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان متفاوت‌تر و کارآمدتر از همیشه برگزار شد و ۱۲ کشور و نمایندگان خواهر خوانده‌های اصفهان در این نمایشگاه حضور داشتند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از جمله اتفاقات ویژه این نمایشگاه رونمایی از طرح «اصفهان ۲۰۲۰» به عنوان دریچه‌ای رو به دنیا و نقطه توجه و تمرکز تمام سازمان‌ها، نهادها و ادارات بود؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن بازدید از نمایشگاه گردشگری، از پروژه ۲۰۲۰ نیز رونمایی کرد.

نوروزی، گردشگری را اولویت بزرگ شهر اصفهان دانست و تاکید کرد: امسال باید تمام بخش‌های مختلف دولتی، عمومی و خصوصی در پروژه ۲۰۲۰ فعال شود تا گردشگری به عنوان مهمترین عامل رونق کسب و کار و اشتغال در شهر، توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در مذاکراتی که با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشور برای طرح اصفهان ۲۰۲۰ و استفاده از ابزارهای دستگاه دیپلماسی کشور برای جذب سرمایه گذار در پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان انجام شد، به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم، اظهارکرد: با «چاووش اوغلو»، وزیر امور خارجه ترکیه مذاکراتی انجام و مقرر شد در قالب سرمایه‌گذاری در زمینه صنعت گردشگری مذاکرات را ادامه دهیم تا نتایج خوبی حاصل شود.

شهردار اصفهان طرح اصفهان ۲۰۲۰ را فرصت بزرگی برای همسویی تمام ظرفیت‌های شهر در مسیر تحول گردشگری دانست و ابراز امیدواری کرد: تمام دستگاه با همکاری یکدیگر این اتفاق بزرگ را رقم بزنند.

وی افزود: شهرداری اصفهان آماده مشارکت و همراهی با تمام بخش‌ها در تحقق طرح «اصفهان ۲۰۲۰» است و به زودی توضیحات بیشتر در باره این طرح را اعلام خواهد کرد تا شهروندان نیز در آن شرکت کنند.

نوروزی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی در پردیس هنر و باغ غدیر گفت: شب گذشته هر دو برنامه با استقبال شهروندان روبه رو شد و امیدواریم که این برنامه‌های شاد هر شب برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی ادامه داشته باشد تا مردم نیز بتوانند از این فرصت‌های ایجاد شده، استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات