مکان گزینی پردیس تاتر مشهد از بین ۳۰ گزینه مطرح شده

مکان گزینی پردیس تاتر مشهد از بین ۳۰ گزینه مطرح شده

مکان گزینی پردیس تاتر مشهد از بین ۳۰ گزینه مطرح شده

مدیرکل دفتر مطالعات طرح های فنی و شهری شهرداری مشهد از مکان گزینی پردیس تاتر مشهد از بین ۳۰ گزینه مطرح شده خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ساسان نورین مقدم با بیان این مطلب در مراسم داوری ایده های طراحی پردیس تاتر شهر مشهد که در سالن ترمه چی واقع در بوستان کوهسنگی برگزار شد، اظهار کرد: مکان گزینی پردیس تاتر مشهد پیش از این در طرح جامع انجام شده و براساس مقیاس فرهنگی شهری این مهم توسط مشاور جانمایی شده بود و بیش از ۳۰ نقطه در طرح جامع با لایحه های مختلف پیش بینی و پیشنهاد گردید.
وی گفت: مجموع موارد بررسی شد و در نهایت به ۸ نقطه رسیدیم. در این موارد توجه به موضوعاتی چون دسترسی به فضاهای عمومی شهری، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، فضاهای جنبی معین و غیره مورد تاکید بود. در نهایت نیز یک مکان انتخاب و به تایید شورای شهر و مدیریت شهری رسید و به عنوان نقطه آغازین انتخاب گردید.
مدیر کل دفتر مطالعات طرح های فنی و شهری شهرداری مشهد با اشاره به فرآیند انتخاب مشاوران طرح، گفت: به سراغ مجموعه مهندسانی که در این حوزه کار کردند، رفتیم و در ابتدا لیستی بالغ بر ۵۰ طراح ارایه شد.
نورین مقدم بیان کرد: سپس اتاق فکر تشکیل گردید و به لیست ۱۶ نفره از طراحان مقیاس ملی و سپس به لیست ۵ نفره و در نهایت به لیست ۳نفره دست یافتیم.
وی خاطرنشان کرد: پروسه انتخاب به صورت فشرده و طی ۴۵ روز انجام شد و امروز شاهد نمایش ۳ اثر از طراحان برتر هستیم.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات