پردیس تاتر مشهد باید صرفا هویت تیاتری داشته باشد

پردیس تاتر مشهد باید صرفا هویت تیاتری داشته باشد

پردیس تاتر مشهد باید صرفا هویت تیاتری داشته باشد

شهردار مشهد بر موضوعیت پردیس تاتر تاکید کرد و گفت: مجموعه طراحی شده باید صرفا هویت تاتری داشته باشد و تنها برای این موضوع استفاده شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلایی با بیان این مطلب در مراسم داوری ایده های طراحی پردیس تاتر شهر مشهد که در سالن ترمه چی واقع در بوستان کوهسنگی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دور جدید مدیریت شهری و شورای پنجم، موضوع اهمیت و توجه به نیازهای مختلف مردم در دستور کار قرار گرفت که یکی از این نیازها تاتر و اختصاص مکانهایی به این منظور بود.
وی بیان کرد: از گروه های مختلف تاتر اعم از اساتید این حوزه و مخاطبان آنها درخواست شد به این موضوع ورود کنند. در نهایت نیز تصمیم بر آن شد تا مسابقه ای به همین منظور در سطح ملی تدارک دیده و بهترین آثار را انتخاب کنیم.
شهردار مشهد با اشاره به اینکه برای این منظور از بهترین گروه های معماری و شهرسازی دعوت شد، اظهار کرد: در نهایت بهترین طرح انتخاب گردید و با توجه به اینکه مکان یابی صورت گرفته، پردیس تاتر انتخاب شده است و در مدت زمان کوتاهی وارد فاز عمرانی می شویم که امید است ظرف ۲ سال آینده کار را به سرانجام برسانیم.
وی تاکید کرد: موضوعیت پردیس باید مورد توجه باشد و مجموعه طراحی شده باید صرفا هویت تاتری داشته باشد و تنها برای این موضوع استفاده شود.
گفتنی است طراح های ارایه شده از طراحان مطرح ملی در این مسابقه داوری شامل علیرضا تغابنی، فرهاد احمدی و کامران افشار نادری به داوری گذاشته شد و در نهایت طرح فرهاد احمدی با ۸ امتیاز به عنوان طرح برتر انتخاب گردید. همچنین بهشتی، ایرج کلانتری و نشید نبییان نیز داوران ایده های طراحی پردیس تاتر شهر مشهد بودند که به داوری آثار پرداختند.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات