آماده سازی و عملیاتی شدن ۶۰ پروژه اقتصادی با ۷۶۰۰ میلیارد تومان  ...

آماده سازی و عملیاتی شدن ۶۰ پروژه اقتصادی با ۷۶۰۰ میلیارد تومان ...

آماده سازی و عملیاتی شدن ۶۰ پروژه اقتصادی با ۷۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری طی دو سال گذشته

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: در این دوره تاکنون ۶۰ پروژه اقتصادی به مبلغ ۷۶۰۰ میلیارد تومان آماده و بخشی از آن عملیاتی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون شهردار و رییس سازمان اقتصادی و مشارکت های مردمی که با حضور شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، افزود: از این تعداد ۱۰ قرارداد به مبلغ ۲۱۰۰ میلیارد تومان منعقد، ۲۰ قرارداد به مبلغ ۱۴۰۰میلیارد تومان در فرمانداری و شورای شهر برای تائید و ۲۸۰۰ میلیارد تومان قرارداد نیز در حال تدوین است.
وی اضافه کرد: طی این مدت ۳۵ پروژه دارای مشکل به ارزش ۳۷۰۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف و برای اولین بار در حوزه اقتصادی ۷ پروژه تائید کمیسیون ماده ۵ را دریافت کرده است.
خواجه نائینی با بیان اینکه ۸۰ قرارداد نیز در راستای شعار شورای شهر در خصوص شفافیت به صورت فراخوان انجام شده است، اظهار کرد: در کنار این قراردادهای اقتصادی، ۱۰ قرارداد فروش به مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد تومان و یک قرارداد اجاره نیز اجرا شده است.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین برای رفع مشکلات پروژه های بزرگی همچون پلاک ۱۷۶، وکیل آباد و اراضی شالچی مدیر پروژه خاص گذاشته ایم.
وی گفت: خوشحال هستیم که مدیریت حوزه اقتصادی و مشارکت های شهرداری مشهد به فردی سپرده می شود که به این حوزه آشنایی دارد و امیدواریم روند فعلی با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.
گفتنی است در این مراسم رضا خواجه نائینی معاون سابق اقتصادی شهردار مشهد تکریم و اژدر اژدری به عنوان معاون شهردار و رییس سازمان اقتصادی و مشارکت های شهرداری مشهد منصوب شد؛ رضا خواجه نائینی هم اکنون به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد در حال فعالیت است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات