شکل‌گیری ظرفیتی نو در مدیریت شهری مشهد با انتصاب  ...

شکل‌گیری ظرفیتی نو در مدیریت شهری مشهد با انتصاب ...

شکل‌گیری ظرفیتی نو در مدیریت شهری مشهد با انتصاب جدید شهردار/ دستاوردهای مدیریت «خواجه‌نایینی» بی‌نظیر بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری ظهر امروز و در آیین تکریم و معارفه معاون اقتصادی شهرداری مشهد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات رضا خواجه نایینی، معاون سابق اقتصادی، اقدامات انجام شده وی را ارزنده خواند و اظهارکرد: آرامش و متانت نهادینه شده در منش و شخصیت او سبب شده بود تا علاوه بر درون معاونت اقتصادی، در مجموعه شهرداری تاثیرگذار باشد؛ چنین روحیه‌ای بویژه در معاونتی که نقش پشتیبانی و اثرگذاری برای تمامی مجموعه‌ها را دارد، بسیار حائز اهمیت است که بتواند ایجاد کننده توازن و تعادل باشد.

حیدری با اشاره به برخی اقدامات معاون اقتصادی پیشین شهرداری مشهد از جمله تهاتر ۴۴۰۰ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری، انتشار و فروش ۲۶۰۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت و گره گشایی بیش از ۵۰ پروژه کلان شهری، گفت: آمار ثبت شده بی‌نظیر هستند و معاون جدید نیز باید در تداوم این مسیر و حفظ سیر صعودی و رو به تکامل آن گام بردارد.

وی افزود: مشهد در مقایسه با سایر کلانشهرهای کشور از شرایط بسیار خوبی برخوردار است که این مهم ثمره انسجام و هماهنگی بدنه شهرداری و مدیریت شهری و پشتیبانی و حمایت های شورای شهر است.

رئیس شورای شهر مشهد ضمن ابراز خرسندی از فضای تعاملی و ارتباط شکل موجود میان معاون جدید اقتصادی شهرداری و سایر ارکان مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: «اژدری» شخصیتی توانمند، بانفوذ و مرتبط با سازمان های مالی مستقر در تهران است و این انتصاب ظرفیت جدیدی را به مدیریت شهری مشهد افزود که فرصتی مغتنم است.

حیدری همچنین گفت: امیدواریم ذیل توجهات امام‌رضا(ع) و تلاش بیش از پیش معاون جدید، دستاوردهای بیشتری را شاهد باشیم؛ با توجه به فراغتی که برای آقای «خواجه نایینی» پیش می‌آید، بدون شک در حوزه مالی و پشتیبانی نیز اتفاقات خوبی در پیش خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات