پیش‌برد امور مدیریت شهری با بهره‌گیری از خرد  ...

پیش‌برد امور مدیریت شهری با بهره‌گیری از خرد ...

پیش‌برد امور مدیریت شهری با بهره‌گیری از خرد جمعی/ حوزه اقتصادی از ظرفیت های بالقوه بسیاری برخوردار است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در مراسم تکریم و معارفه معاون اقتصادی شهرداری مشهد ضمن تقدیر از زحمات «رضا خواجه نایینی» در دوران تصدی معاونت، اظهارکرد: مجموعه شهرداری و شهر بعنوان یک سیستم شناخته می‌شوند و موفقیت این سیستم درگرو هماهنگی تمامی بخش‌ها و فعالیت خوب آنهاست.

نوروزی افزود: در این مجموعه اگر ابعادی مورد توجه قرار نگیرند، فرصت ها به رسمیت شناخته نشوند و روی اقداماتی که باید، اقدام نشود، این سیستم دچار مشکل خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه اقتصادی آنگونه که باید مورد توجه واقع نشده و از همین رو به تمامی ابعاد آن پرداخته نشده و کم‌وکاستی های فراوانی را در این زمینه شاهدیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهدمقدس با اشاره به دوران معاونت «رضا خواجه نایینی»، گفت: در این دوره با حضور ایشان تعاملات خوبی در حوزه اقتصادی شکل گرفت و سطح فعالیت ها ارتقا پیدا کرد؛ در عین حال، حوزه اقتصادی در زمینه های مختلف، کماکان از ظرفیت های بالقوه بسیاری برخوردار است.

نوروزی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مقوله اعتماد، در زمینه جذب سرمایه‌گذار، تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری مشهد گام های بسیاری خوبی در جهت تحقق این رویکرد و نگاه برداشته شده است که ثمرات آن را شاهدیم.

وی در بخش پایانی صحبت های خود به معاون جدید اقتصادی شهرداری مشهد اشاره کرد و گفت: «اژدری» فردی با پیشینه خوب و نیرویی توانمند است که امیدواریم با بهره‌گیری از خرد جمعی کارها را پیش ببرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات