اجرای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت در اراضی جبل دراک

اجرای جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت در اراضی جبل دراک

شهردار منطقه ۶ شیراز عنوان کرد: با توجه به جدید الاحداث بودن بافت محدوده اراضی جبل دراک و نبود امکاناتی نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب با هماهنگی با سازمان های خدمات رسان اجرای عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس سروی با اشاره به اینکه زیرسازی و آسفالت معابر شهری یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، گفت: تا کنون حدود ۱۰۰هزار متر مربع از معابر عملیات عمرانی معابر اراضی جبل الدراک به پایان رسیده و همچنان ادامه خواهد داشت.
وی ایمن سازی محوطه بازی کودکان را یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه ۶ دانست و افزود: با نصب وسایل بازی و کف پوش های مناسب در سطح منطقه قدام به  ایمن سازی و بهبود  فضاهای موجود در پارکها کرده ایم.
شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه وسایل مذکور براساس استاندارد های لازم تهیه و نصب شده است، گفت: کف پوش ها نصب شده از جنس لاستیک مخصوص زمین بازی کودکان ساخته شده تا در هنگام استفاده کودکان دچار آسیب نشوند. در حال حاضر نصب وسایل بازی و کف پوش در پارک ملت واقع در بلوار شریعتی (معالی آباد)، پارک علوی واقع در بلوار میرزای شیرازی، پارک محله ای گلدشت و پارک رهگذر به اتمام رسید ه و پارک های محله منصور آباد، دینکان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
سروی ضمن اشاره به عملیات تکمیل مسیر سلامت (پیاده را سلامت حد فاصل  تقاطع بصیرت (پل معالی آباد)  تا بلوار شاهد، اضافه کرد: عملیات عمرانی این مسیر شامل ایجاد مسیر دوچرخه سواری، ایجاد دیوارهای حائل سنگی در مسیرها و ترانشه های خطرآفرین (مسیرهای غیرایمن)، کاشت درختان سایه دار و گل کاری، اصلاح مسیرهای آبراه و دیگر امکانات ورزشی است.
وی در ادامه گفت: پارک رهگذر با مساحت ۱۵ هزار مترمربع با امکاناتی شامل زمین بازی کودکان، آلاچیق و سکوی نشیمن، وسایل ورزشی، کاشت انواع گل ها، مسیر دسترسی و پیاده رو پارکینگ و سرویس بهداشتی است و امیدواریم با افتتاح این پروژه شاهد افزایش شور و نشاط شهروندان باشیم.
شهردار منطقه ۶ از اجرای پارک محله ای در خیابان ایمان جنوبی کوچه ۸  خبر داد و افزود: پارک مذکور با مساحت ۵ هزار متر مربع در راستای توسعه پارک ها و فضای سبز، ارتقای نشاط و آسایش ساکنین با امکاناتی همچون مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، ست ورزشی، اجرای پایه های روشنایی و مبلمان پارکی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات