نشست مشترک کمیسیونهای تخصصی سازمان در یزد

نشست مشترک کمیسیونهای تخصصی سازمان در یزد

باهدف ایجاد هماهنگی بین کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، همایش مشترک روسا و دبیران این کمیسیون‌ها در سالن جلسات سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی در آغاز جلسه رئیس سازمان با اشاره به اینکه به جز رشته های عمران و مکانیک ،کمیسیون های تخصصی در سایر رشته ها شکل گرفته و علاوه بر آن کمیسیون‌های بانوان، انرژی و اخلاق حرفه ای از سوی سازمان پیگیری شده است، اظهار داشت: هدف از این نشست نهایت استفاده از ظرفیت خوب علمی گروه های تخصصی موجود در سازمان است و از کمیسیون ها انتظار می رود به نگرانی‌هایی که در هیئت مدیره در زمینه مسائل مربوط به گروه‌های تخصصی وجود دارد پاسخ داده شود.
در ادامه جلسه حاضران به بحث و بررسی درباره مهمترین مسائل مشترک  پرداختند .
دکتر سالاری در این جلسه با اشاره به اینکه تعدادی از دانشجویان رشته های مهندسی ساختمان و مهندسان استان عضو سازمان نیستند و به صورت آزاد  در ساخت و ساز مشارکت دارند. همچنین بعضی از مهندسان که عضو سازمان هستند پروانه اشتغال نگرفته اند.وی در این رابطه از کمیسیون‌های تخصصی خواست سیاست‌های تشویقی لازم را اتخاذکنند که از یک سو به تعداد اعضای سازمان اضافه شود و از سوی دیگر کسانی که پروانه اشتغال دارند  از طریق روند کاری سازمان فعالیت کنند.
وی همچنین خواستار ارتباط مستقیم کمیسیون های تخصصی سازمان با گروه های تخصصی شورای مرکزی شد تا از این طریق به تبادل تجربه و اطلاعات بپردازند .
وی با اشاره به محل استقرار دبیرخانه نظارت کارگاهی در استان یزد از کمیسیون ها خواست در جهت استفاده از این فرصت اقدامات لازم را به عمل آورند و به گونه ای نظارت کارگاهی در هر یک از رشته‌های تخصصی را تعریف کنند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات