اصناف یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی شهر هستند/  ...

اصناف یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی شهر هستند/ ...

اصناف یکی از بزرگترین شبکه اجتماعی شهر هستند/ مدیریت ترافیک شهر و تسهیل ارائه خدمات با تحقق برج اصناف

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی در دیدار اعضای شورای شهر با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مشهد، ضمن تبریک روز اصناف، اظهارکرد: شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تعامل نزدیکی با اصناف مشهد داشته که منجر به کاهش مسائل و مشکلات آنها شده است.

اصولی در ادامه صحبت های خود به برخی از این حمایت‌ها اشاره کرد و گفت: دفاتر اتحادیه‌ها پلمپ های متعددی داشتند که به منظور رفع این مشکل، در کمیته بهره برداری موقت مقرر شد تا دفاتر آنها بعنوان دفتر اداری و براساس تعریف قانون نظام صنفی شناخته شوند.

وی افزود: تجمیع اصناف و اتحادیه‌ها در قالب برج اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است و باید آن را پیگیری کنیم چراکه با تحقق آن حجم زیادی از ترافیک شهر مدیریت خواهد شد و از سوی دیگر موجب تسهیل در خدمت‌رسانی به شهروندان و کسبه می‌شوند.

رئیس کارگروه اصناف شورای شهر مشهد با بیان اینکه پس از پیگیری های مختلف از سوی این کارگروه و کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشکل دسترسی میدان بار نوغان حل شده، خاطرنشان کرد: شهرک خشکبار هم با حسن نظر مجموعه مدیریت شهر حل و فصل شده و با اتحادیه مربوطه به توافقی دست پیدا کرده‌ایم.

اصولی اصناف را بزرگترین شبکه اجتماعی شهر دانست که پیوسته در ارتباط و تماس مستقیم با شهروندان هستند و اظهارکرد: آگاهی بیشتر این عزیزان در بحث های اجتماعی، آرامش و آسایش آگاهی بیشتری داشته باشند بدون شک شهری متبوع‌تر و مطلوب‌تر خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در رویدادهایی همچون خیابان غذا و نمایشگاه های مختلف و ... اصناف باید حضور فعال داشته‌ باشند و این مهم اطلاع‌رسانی عمومی شود تا بازدهی و کارآمدی بیشتری را داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات