آتش سوزی انبار جهاد کشاورزی در بلوار ارشاد سنندج مهار شد

آتش سوزی انبار جهاد کشاورزی در بلوار ارشاد سنندج مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت : عصر امروز انبارجهاد کشاورزی در بلوار ارشاد دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی وسیع مهار و از سرایت به دو انبار مجاور جلوگیری بعمل آمد.
به گزارش ارتبااطات و امور بین الملل شهرداری سنندج : آتش سوزی انبار جهاد کشاورزی مهار شد.
رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت : عصر امروز خبر آتش سوزی در انبارهای جهاد کشاورزی واقع در بلوار ارشاد از طریق سامانه ۱۲۵ به این سازمان اطلاع داده شد.
مهندس سهیل فضل وزیری بیان کرد : بلافاصله نیروهای آتش نشانی در ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شده و با توجه به حجم آتش ایستگاههای ۲ و ایستگاه ۵ این سازمان هم سزیعاً به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت : حجم زیادی از لوله های پلی اتلین در محیط باز در این انبار نگهداری می شده که این لوله ها دچار آتش سوزی شده بودند.
فضل وزیری از مهار آتش سوزی انبار جهاد کشاورزی بعد از یک ساعت تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت : خوشبختانه با سرعت العمل بموقع آتش نشانا ن این آتش سوزی مهار شد و از سرایت به ۲ انبار مجاور که این انبارها ها هم حاوی لوله پلی اتلین بودند جلوگیری بعمل آمد.
وی در خصوص علت این آتش سوزی گفت : علت و میزان خسارت وارد در دست بررسی است و این آتش سوزی خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی نداشت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات