پروژه‌های عمران شهری بایستی کارشناسی و اولویت بندی شده باشند

پروژه‌های عمران شهری بایستی کارشناسی و اولویت بندی شده باشند

استاندار کرمان گفت: پروژه‌های عمران شهری بایستی براساس تصمیمات کارشناسی و با اولویت‌بندی اجرا شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، دکتر محمد جواد فدائی در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید الله دادی با تقدیر از زحمات کسانی که در تمام مدت اجرای این پروژه  فعالیت و تلاش کرده و نیز شهروندانی که با سعه‌ی صدر در هنگام اجرای پروژه های شهری همکاری می‌کنند؛ افزود: یکی از ضعف های استان کرمان این است که برخی از  تصمیمات، مبنای کارشناسی ندارند.

وی با بیان اینکه بی توجهی به روش های علمی در اولویت بندی پروژه ها بر اساس منابع مالی و انتظارات مردم، دیگر ضعف تصمیمات در پروژه های استان است؛ ادامه داد: وقتی منابع مالی محدود و نیازهای و درخواست‌های جامعه زیاد باشد، پروژه‌ها باید بر اساس اولویت اجرا شوند تا هم از منابع مالی بهتر استفاده شود و هم پروژه‌ها زمان‌بر نشوند و نارضایتی مردم را به دنبال نداشته باشند.

استاندار کرمان با تاکید بر اهمیت کار کارشناسی در اتخاذ تصمیمات و انجام پروژه ها افزود: اگر تصمیمات بر مبنای کار کارشناسی اجرا شوند؛ با تغییرمدیران، هم تغییری در تصمیمات ایجاد نمی‌شود.

استاندار کرمان گفت: سازمان ها باید بنیه کارشناسی قوی داشته باشند و مهم‌تر اینکه مدیریت هم تابع کار کارشناسی باشد.

فدائی با اشاره به وجود ۲۰۰ پروژه ملی نیمه تمام در استان کرمان افزود: وقتی ساخت یک پروژه حدود ۱۰ تا ۱۵ سال زمان می برد و کسی هم اعتراضی نمی‌کند، یعنی این پروژه اولویت نبوده است.

استاندار کرمان با بیان وجود روش های علمی برای اولویت بندی تصمیمات و پروژه ها گفت: قطعا در مسیر اتمام پروژه ها مشکلاتی وجود داشته است ولی اعتقاد دارم اگر تصمیمات بر مبنای کار کارشناسی گرفته شود و اصل اولویت بندی در آن ها رعایت شود شاهد انجام به موقع پروژه‌ها خواهیم بود.

فدایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: نقد منصفانه را در اصلاح امور و روش ها خیلی مفید می دانم، اما با توجه به برخی از انتقادات درباره‌ی انجام پروژه ها در این آیین، حاضریم به شیوه مدیران سابق و شیوه های منتقدان پروژه های عمران شهری را پیگیری و اجرا کنیم به شرط آنکه در انجام امور تسریع شود و زمینه رضایتمندی مردم فراهم گردد.

وی در پایان بار دیگر از شهردار و اعضای شورای شهر به خاطر تلاش در اجرای پروژه‌های ناتمام شهر و نیز بهره‌برداری از این پل تشکر کرد.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید chidanrobanpolalahdai.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید chidanrobanpolalahdai۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید chidanrobanpolalahdai۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید falahdareftetahpolabozar.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید jamalidareftetahpolabozar.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kamyabdareftetahabozar.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید raftanbrayechidanrobanpolalahdai.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید raftanbrayechidanrobanpolalahdai۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardareftetahpolabozar.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات