دیدار مدیران صنعت آب و برق استان کرمان با نماینده ولی فقیه در...

در اولین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب و انرژی مدیران ارشد صنعت آب و برق استان عضو شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق با حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در این دیدار که در تاریخ ۱ تیرماه ۹۸ در محل دفتر امام جمعه محترم صورت گرفت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب و برق استان توسط مدیران مربوطه، نسبت به همکاری بیشتر ائمه جمعه سطح استان کرمان و روحانیون در گسترش فرهنگ صرفه جویی تاکید شد .

مهندس علیزاده رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با اشاره به نامگذاری هفته اول تیرماه با عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب و انرژی خاطرنشان کرد: آب و برق از جمله نیازهای مردم می باشد که نبود لحظه ای آن مشکلات روحی و روانی در جامعه ایجاد می کند .

مهندس علیزاده با بیان اینکه کلام روحانیت برای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد : در گسترش فرهنگ صرفه جویی نیازمند همراهی بیشتر روحانیت محترم در استان هستیم .

مهندس رشیدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نیز در این جلسه بر اهمیت فراگیر شدن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در جامعه تاکید کرد و وجود ائمه محترم جمعه در گسترش فرهنگ صرفه جویی در بین مردم را مهم دانست .

لازم به ذکر است در ادامه جلسه مدیران صنعت آب و برق استان به تشریح مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با اشاره به فرا رسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، وحدت بین مدیران صنعت آب و برق استان را مثبت ارزیابی کرد و بر وحدت هر چه بیشتر برای عبور از مشکلات این حوزه تاکید نمود .

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی، موضوعات حوزه آب و انرژی را به سه بخش تقسیم نمود و افزود: فرهنگ مصرف بسیار ضعیف می باشد و نیازمند کار بیشتر در این حوزه است .

وی ادامه داد: بخش دیگر که مربوط به طبیعت و نعمات خداوند است و انسان ها در آن دخیل نیستند و بخش دیگر مربوط به خانواده کارکنان صنعت آب و برق است که کار خدمت رسانی به مردم را عهده دار هستند و باید در این زمینه برای حل مشکلات کوشید .

لازم به ذکر است هفته اول تیرماه با عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب و انرژی نامگذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات