شهر خودرو خود را مدیون شورای شهر مشهد می‌داند

شهر خودرو خود را مدیون شورای شهر مشهد می‌داند

شهر خودرو خود را مدیون شورای شهر مشهد می‌داند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شورای شهر مشهدمقدس، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد با محوریت اعضای شورا از آغاز راه در کنار تیم بوده است، اظهارکرد: در ابتدای ورود به مشهد، بواسطه بیلبوردهای سطح شهر حس امید کاملا ملموس بود و مجموعه شهر خودرو به لطف برادری های شورای شهر مشهد هیچگاه احساس غربت نکرد.

حمیداوی خدمت به مردم شهر امام‌رضا(ع) را افتخاری برای خود دانست و گفت: فراهم آوردن موجبات خوشحالی و خرسندی شهروندان و کسب مجوز حضور در مرحله پلی‌آف جام باشگاه آسیا را بزرگترین افتخار برای خود میدانیم.

مالک باشگاه پدیده شهرخودرو تاکید کرد: بارها گفته و بازهم تاکید می‌کنیم که اگر حمایت های شورای پنجم شهر مشهد نبود، تیم پدیده شهرخودرو جایگاه کنونی را نداشت و این موفقیت ثمره لطف و محبت مدیریت شهری است.

حمیداوی با بیان اینکه مجموعه شهر خودرو خود را مدیون شورای شهر و مدیریت شهری مشهد می‌داند، افزود: حسی که شورای پنجم شهر مشهد در این شهر ایجاد کرده، در کل کشور و حتی تهران بی‌نظیر است؛ تیم شاهین شهرداری بوشهر که به لیگ برتر اضافه شده امروز از حمایت شهرداری بوشهر برخوردار نیست لذا بعنوان نفر اول مجموعه قدردان تمام زحمات و برادری شما هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات