‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تحویل ۷۹ شی جا مانده در ناوگان حمل و نقل عمومی ب...

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تحویل ۷۹ شی جا مانده در ناوگان حمل و نقل عمومی ب...

حجت اله مرادی ، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، از تحویل ۷۹ مورد اشیاء جا مانده در تاکسی و اتوبوس ها در خرداد ماه سال جاری به این سازمان خبر داد.
مرادی گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک جهت تعامل ، تکریم حقوق شهروندان و همچنین نظارت بر عملکرد رانندگان تاکسی و اتوبوس و پیگیری اشیا گمشده در ایستگاه های مختلف دارای اکیپ های ثابت بوده که در این رابطه رانندگان، در خردادماه، تعداد ۷۹ مورد اشیاء جا مانده را به این واحد ها تحویل دادند.
وی تصریح کرد: از میان این اقلام، بیش از ۸ دستگاه انواع گوشی موبایل ، تعدای کیف مدارک ، البسه و ... تحویل سازمان شده است.
مرادی اضافه کرد: اگر کیفی حاوی مدارک معتبر از قبیل شناسنامه و یا کارت ملی به سازمان تحویل داده شود، مدارک در سازمان نگهداری شده و در صورت وجود شماره تماس در بین مدارک، با برقراری تماس یا صاحب مدارک سعی می‌شود در اولین فرصت ممکن با مراجعه صاحب مدارک به سازمان نسبت به تحویل آن اقدام شود.
وی تصریح کرد: شهروندانی که اشیاء خود را داخل تاکسی ها جا می گذارند، می توانند در ساعت اداری با واحد بازرسی سازمان از طریق شماره ۳۴۱۳۰۵۰۰ تماس حاصل نمایند و مشخصات وسایل جا مانده را با شماره تماس خود به مسوول اعلام نمایند تا در صورت پیدا شدن اشیاء توسط رانندگان تاکسی و اتوبوس، در سریع ترین زمان ممکن اشیاء به آنان بازگردانده شود.
وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از رانندگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می شود که در ترددهای درون شهری خود همواره از تاکسی و اتوبوس استفاده نمایند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات