شهردار یزد عنوان کرد:...

شهردار یزد عنوان کرد:...

شهردار یزد در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر نقش موثر شهرداری در ارتقاء فرهنگ عمومی مردم، آمادگی شهرداری یزد را در اجرای سیاست های مرتبط با فرهنگ عمومی و تصمیمات گرفته شده در این شورا اعلام کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، جمال الدین عزیزی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری که به میزبانی شهرداری یزد برگزار شد با تاکید بر نقش موثر شهرداری در ارتقاء فرهنگ عمومی مردم، اظهار داشت: شهرداری یزد آمادگی خود را در اجرای سیاست های مرتبط با فرهنگ عمومی و تصمیمات گرفته شده در این شورا اعلام می نماید.

شهردار یزد افزود: اگر فرهنگ عمومی را قلم رویی از فرهنگ نام ببریم که با عامه مردم در ارتباط هست، شاهد این خواهیم بود که شهرداری می تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.

عزیزی خاطر نشان کرد: شهرداری هم در وجوه ظاهری فرهنگ عمومی شامل نماسازی ها، ظاهر شهر، رفتارها و ارتباطات و هم مسائل باطنی مردم شامل اخلاقیات و وجدان کاری همانند گذشته آمادگی دارد تا در راستای اجرای سیاست های مرتبط با فرهنگ عمومی و تصمیمات این شواری همکاری داشته باشد.

وی با بیان این که یکی از رسالت های اساسی شورای فرهنگ عمومی، آگاه سازی جامعه و سوق دادن مردم به عقلانیت، منطق و اصول علمی است، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی محلی برای گفتگو و تفاهم برای رسیدن به یک نگاه مشترک است.

گزارش تصویری را از اینجا ببینید لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات