توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب...

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران بر توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "امین بابایی" در دیدار با دبیر شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق که به مناسبت آغاز هفته صرفه جویی برگزار شد،اظهار داشت: روابط عمومی ها باید نگرش مدرن و به روزی نسبت به موضوعات این واحد مهم سازمانی داشته باشند و از اجرای وظایف به صورت سنتی خودداری شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید به سمت تولید محتوا حرکت کنند، گفت: آنچه نقش روابط عمومی ها را در یک سازمان پررنگ می کند تولید محتوا و تحلیل داده های آماری است به گونه ای که  درک آن برای جامعه هدف آسان باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به اهمیت جریان سازی خبری گفت: مهندسی اخبار و جریان سازی یکی از مسائل مهمی است که در روابط عمومی ها باید بیشتر از گذشته به آن بها داده شود چرا که با این اقدام و مشارکت رسانه ها می توان مردم را با خود همراه ساخت.

وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت های صنعت آب و برق باید با برگزاری جلساتی منسجم نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کنند، گفت: شرایط آب و برق در استان تهران به گونه ای است که به همکاری بیشتر مردم در تابستان نیاز داریم تا پایداری ارائه خدمات به مردم شریف استان حفظ شود.

بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود می توان از پتانسیل سایر سازمان ها همچون شهرداری تهران برای اطلاع رسانی و آگاه سازی استفاده کرد.

همچنین در این جلسه جواد اسدی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران و دبیر شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف آب در این استان توضیحی در خصوص سدهای تامین کننده آب تهران و سامانه های انتقال آب ارائه داد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و انسجام روابط عمومی شرکت های آب و برق استان تهران خاطرنشان کرد: می توان با استفاده از ظرفیت شرکت های صنعت آب و برق و همچنین سایر سازمان ها همچون شهرداری ها نسبت به تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه اقدام نمود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود با همکاری استانداری تهران جلسه ای مشترک با شهرداری ها ترتیب داده شود تا از این پتانسیل در جهت فرهنگسازی عمومی استفاده کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات