صدور مجوز راه اندازی قطار و تله سیژ در بوستان کوهسنگی مشهد/تعیین نرخ  ...

صدور مجوز راه اندازی قطار و تله سیژ در بوستان کوهسنگی مشهد/تعیین نرخ ...

صدور مجوز راه اندازی قطار و تله سیژ در بوستان کوهسنگی مشهد/تعیین نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید

مجوز قرارداد سرمایه گذاری احداث، تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از پروژه قطار و تله سیژ بوستان کوهسنگی به روش B.O.S.T به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال به تصویب شورای شهر رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امروز و در شصت و سومین از جلسه علنی شورای شهر ابتدا لایحه دریافت مجوز انعقاد قرارداد سرمایه گذاری احداث، تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از پروژه قطار و تله سیژ بوستان کوهسنگی به روش B.O.S.T در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به انعقاد قرارداد در این خصوص با سرمایه‌گذاری ثابت به مبلغ معادل ۴۴۱،۲۶۹،۰۰۰،۰۰۰ ریال اقدام نماید.
*تصویب تعرفه بهای خدمات سروریس مدارس در سال تحصیلی ۹۹-۹۸
‌تصویب تعرفه بهای خدمات سروریس مدارس در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ یکی دیگر از دستورهای شصت و سومین جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد بود که در اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه ‌حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس ابلاغی وزارت کشور، تعرفه بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ به صورت ماهیانه و به ازای هر نفر با افزایش ۱۹ درصدی تعیین و به تصویب شورای شهر رسید.
*مجوز ایجاد خط اعتباری و تسهیلات وام بلندمدت
در ادامه این جلسه لایحه ایجاد خط اعتباری و دریافت تسهیلات بلند مدت در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب شورای شهر به شهرداری مشهد اجازه داده شد، به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز برای پروژه‌های تملک - دارایی- سرمایه‌ای، با اولویت پروژه‌های خطوط قطارشهری، نسبت به ایجاد خط اعتباری یا تسهیلات وام بلندمدت تا مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال، از طریق بانک‌های مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.
*تصویب بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض شرکت های حمل و نقل جاده‌ای مسافر
در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد، لایحه بخشودگی جرایم دیرکرد و اعطای پاداش تعجیل در پرداخت عوارض شرکت های حمل و نقل جاده‌ای مسافر در دستور کار قرار گرفت که پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد، در راستای حمایت از بخش خصوصی و تشویق و ترغیب آن‌ها به پرداخت به‌ موقع مطالبات شهرداری ناشی از اخذ عوارض از مسافران نسبت به بخشودگی جرائم دیرکرد و اعطای پاداش تعجیل در پرداخت عوارض حمل و نقل برون‌شهری مسافر به شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافر، اقدام کند.
*معرفی عامل ذیحساب اول معاونت اقتصادی
همچنین لایحه معرفی عامل ذیحساب اول معاونت اقتصادی یکی دیگر از دستورات جلسه علنی بود که به تصویب شورای شهر مشهد رسید.
*تقدیر از سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو(پدیده)
همچنین در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد از مالک، سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال شهر گخودرو نیز تقدیر شد.
یحیی گل محمدی، سرمربی شهرخودرو با بیان اینکه حمایت‌های مدیریت شهری از تیم‌پدیده نقطه عطفی برای پیروزی‌های این تیم شد، اظهار کرد: در هیچ‌ شهری این گونه حمایت مسئولان از ورزش را ندیده‌ام و نخواهم دید‌.
حمیداوی، مالک تیم پدیده شهرخودرو نیز گفت: قدردان زحمات شهردار و شورای شهر مشهد هستیم زیرا اگر همراهی شهردار و شورای شهر مشهد نبود ما شاهد موفقیت تیم پدیده شهر خودرو نبودیم.
وی ادامه داد: شورای شهر، شهرداری، هیات فوتبال و موسسه شهرآرا همیشه در کنار ما بودند و حمایت را از تیم فوتبال پدیده خود کامل کردند که بابت این حمایت ها تشکر می کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات