اقدامات ارزشمندی از سوی مدیریت شهری در حل مشکلات مردم آغاز شده  ...

اقدامات ارزشمندی از سوی مدیریت شهری در حل مشکلات مردم آغاز شده ...

اقدامات ارزشمندی از سوی مدیریت شهری در حل مشکلات مردم آغاز شده است/آغاز طرح "۴۴ محله" طی چند روز آینده

رییس شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر ارتقای کارآمدی در راستای افزایش امید و اعتماد مردم است، گفت: همه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم که خوشبختانه اقدامات ارزشمندی از سوی مدیریت شهری در حل مشکلات مردم آغاز شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری امروز و در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر افزود: شهرداری و شورای پنجم شهر مشهد به دنبال پاسخگویی به نیازهای تاریخی و عقب افتاده شهروندان این مشهد است لذا پروژه های عمرانی آغاز شده و سایر اقدامات فرهنگی و اجتماعی هدفی جز پاسخگویی به نیاز مردم ک، رفاه و آسایش آنها ندارد.
وی اضافه کرد: اکنون فضای پرشور و نشاط کار و تلاش در هر گوشه از این شهر با فعالیت های عمرانی در کنار اقدامات فرهنگی و اجتماعی در نقاط برخوردار و کم‌برخوردار شهر مشهد نمود پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه شهروندان بهترین داوران و ناظران عملکرد مدیریت شهری هستند، اظهار کرد: بدون شک شهروندانی که سالهای سال میدان سعدی و میدان راه‌آهن را با حصارهای های سرد و زمخت می‌دیدند و امروز نمای زیبایی برای همین مکان‌ها در فضای عمومی شهر شاهد هستند، قضاوت صحیحی خواهند داشت.
حیدری تصریح کرد: همچنین می توان به اجرای پروژه جاده محمدآباد به طرق که از ۳ سال قبل عملیات آن آغاز شده و اکنون در شرف اتمام است، اتصال جاده‌ بسکابادی به طرق، بولوار کشاورز که شهروندان مدت طولانی است که با شرایط نامناسبی تردد می‌کنند و بسیاری دیگر از پروژه هایی همچون بولوار نماز، جلوخان آرامگاه فردوسی و ... که پس از سالها محقق شده است، نیز اشاره کرد.
رییس شورای شهر به آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر شهر مشهد اشاره کرد و گفت: ما آسفالت معابر را به پایان دوره موکول نکرده ایم و اکنون که هنوز اواسط دوره شورای پنجم هستیم عملیات اجرایی آسفالت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آغاز شده است.
وی افزود: این مسیر در مدیریت شهری ادامه خواهد داشت و شهروندان مشهدی بدون شک در روزهای آینده خبرهای خوشی را خواهند شنید که تمامی این اقدامات ثمره انتخاب تیمی جوان و بانشاط در مدیریت شهری و شورایی منسجم و هماهنگی در بخش های مختلف مدیریت استان است.
وی اضافه کرد: نگاه مشارکت محور در فضای مدیریت شهری وجود دارد و در اجرای پروژه های مختلف نیز از نخبگان و صاحب نظران نیز بهره خواهیم گرفت.
حیدری با بیان این ککه در روزهای آینده طرح" ۴۴ محله "آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در این طرح مردم نیازهای خود را مطرح خواهند کرد و با کمک خود آنها پروژه‌ها با نگاه انسان محور و در عین حال نگاه عمرانی و توسعه‌ای به شهر، همسو و به موازات هم، صرف نگاه کالبدی محور و سخت افزاری به شهر اجرا خواهدشد
رییس شورای شهر مشهد به حمایت های شهرداری و شورای شهر از ورزش اشاره و اضافه کرد: تیم پدیده در فصل گذشته با شرایط بحرانی روبرو شده بود و بقای تیم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت که مدیریت شهری مشهد در حساس‌ترین زمان، به این موضوع وارد شد و با حمایت خود موجب تداوم حضور و افتخارآفرینی تیم فوتبال پدیده را به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: بزرگترین تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی این کار در شهر ایجاد فضای شور و نشاط برای احساس تعلق خاطر شهروندان به ویژه جوانان به شهر مشهد بوده است.
گفتنی است در این جلسه رییس اتاق اصناف استان و مدیرعامل شرکت آبفای مشهد نیز گزارش کوتاهی از اقدامات این حوزه ها ارائه دادند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات