بهره برداری از بوستان سایه (فاز دوم بوستان نماز) در دهه فجر امسال

بهره برداری از بوستان سایه (فاز دوم بوستان نماز) در دهه فجر امسال


شهردار شیراز در بازدید از پروژه های شرق این کلانشهر خبر داد: فاز دوم بوستان نماز (سایه) در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور با اشاره به زیرساخت های ایجاد شده در بوستان سایه گفت: با ایجاد فضای سبز مناسب و اقداماتی در راستای بهبود سیمای بصری بوستان، شاهد یکی از زیباترین مراکز تفریحی برای گذران اوقات فراغت شهروندان شهر شیراز خواهیم بود.
شهردار شیراز افزود: بوستان سایه با وسعتی بالغ بر ۶ هکتار به عنوان فاز دوم بوستان نماز و در امتداد آن در حال احداث است.
وی ضمن اشاره به فضای کوهستانی و طبیعی بوستان سایه اضافه کرد: این بوستان با سرمایه گذاری در حوزه فضاسازی و گردشگری می تواند به ظرفیتی قابل توجه برای شهر شیراز و علاقه مندان به کوهنوردی و محیط زیست تبدیل شود.
مهندس اسکندرپور عنوان کرد: بوستان سایه در حاشیه بلوار رسول اعظم به عنوان یکی از معابر اصلی شرق شیراز در حال احداث است، از این رو می تواند پاسخگوی بخشی از نیاز فراغتی و تفریحی شهروندان ساکن در شرق و شمال شرق این کلانشهر و همچنین مسافران باشد.
بر اساس این گزارش، شهردار شیراز، شهردار منطقه ۱۱ و جمعی از مدیران شهری از برخی پروژه های شرق و شمال شرق شیراز همچون بوستان سایه، بوستان سهراب سپهری، دیوارچینی حاشیه رودخانه خشک و بوستان نماز بازدید کرد.
بوستان سایه به عنوان فاز دوم بوستان نماز و در امتداد آن با مساحتی بالغ بر ۶ هکتار و دارا بودن فضای سبز و محیط طبیعی دامنه های کوهستانی در حال احداث است که می تواند پذیرای علاقه مندان به کوهنوردی و محیط زیست باشد.
بوستان سهراب سپهری نیز با الگو گیری از طراحی باغ های ایرانی و فضای سبز مناسب با وسعت ۲۸ هزار متر مربع در محدوده شهرداری منطقه ۱۱ و در خیابان سهراب سپهری در حال احداث است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات