دبیر ستاد معاینه فنی خودور‌...

دبیر ستاد معاینه فنی خودور‌...

دبیر ستاد معاینه فنی خودور‌ های سبک شهرداری یزد در برنامه رادیو صدای شهر از افزایش تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در سطح شهر یزد خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، محمد حسین مهرزاده در برنامه رادیو صدای شهر از افزایش تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در سطح شهر یزد خبر داد و افزود: تنها نیمی از خودرو‌های مشمول برای انجام معاینه فنی مراجعه می‌کنند.

دبیر ستاد معاینه فنی خودور‌ های سبک شهرداری یزد با اشاره به این که ظرف یک ماه آینده دو مرکز معاینه فنی خودرو‌ های سبک شروع به کار می‌کنند، گفت: در حال حاضر شش مرکز معاینه فنی شامل آسمان آبی بلوار آزادگان، حسینی پور میدان امام علی(ع)، مرکز ابوذر میدان ابوذر، مرکز محرابی بلوار امام جعفر صادق(ع) در حال انجام فعالیت هستند و دو مرکز امام رضا(ع) واقع در بلوار ملائک و جلیل خودرو واقع در دروازه قرآن به زودی افتتاح و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مهرزاده افزود: در مراکز معاینه فنی خودروهای سبک موجود در سطح شهر هشت لاین معاینه فنی بنزینی و پنج لاین معاینه فنی سی ان جی وجود دارد که کار معاینه فنی خودور‌های سبک را انجام می‌دهد.

وی با بیان این که تنها نیمی از خودور‌ های مشمول به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند، عنوان کرد خودور‌های سبک، چهار سال بعد از تولید، خودور‌های عمومی مانند تاکسی‌ها هر شش ماه یکبار و خودور‌هایی که ده سال از عمر آن‌ها گذشته است هر سه ماه یکبار برای انجام معاینه فنی و اخذ برگ معاینه فنی باید به مراکز مراجعه کنند.

دبیر ستاد معاینه فنی خودور‌ های سبک شهرداری یزد خاطر نشان کرد: هزینه انجام معاینه فنی برای خودور‌های سبک بنزینی دویست و بیست هزار ریال است و برای خودور‌های گاز سوز یکصد هزار ریال برای هر کپسول و یکصد و بیست هزار ریال برای خطوط گاز سوز در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات