امیدواریم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو  به سایر روزهای هفته انتقال  ...

امیدواریم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو به سایر روزهای هفته انتقال ...

امیدواریم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو  به سایر روزهای هفته انتقال پیدا کند

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: خدا را شاکرم بالاخره «سه‎شنبه‎های بدون خودرو» از مرحله شعار به عمل درآمد و امیدواریم پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو باید به سایر روزهای هفته انتقال پیدا کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی زارعی در حاشیه مراسم "پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو" و رکاب زدن مسیر بولوار ملک‌آباد تا میدان شهدا که با حضور اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهرداری مشهد برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه در راستای عملی کردن شعار «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» و استفاده از دوچرخه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حرکت نمادین امروز مسیر میدان ملک‌آباد تا میدان شهدا رکاب زده شد.
وی به مزایای استفاده از دوچرخه اشاره کرد و افزود: استفاده از دوچرخه باعث کاهش حجم بزرگی از حضور خودروها در سطح خیابانها و میزان ترافیک می شود؛ همچنین از اتفاقات ناگوار و تصادفات به میزان قابل توجهی کاسته و رسیدن به محل کار با دوچرخه منجر به ایجاد نشاط اجتماعی و سلامتی جسم و روان خواهد شد.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: امروز صحنه زیبایی در این هم‌رکابی شاهد بودیم. از همکاران در معاونت فرهنگی اجتماعی، تربیت بدنی سلامت که زیرساخت‌های این برنامه را ایجاد کردند، تشکر می‎کنم و امیدوارم این برنامه از سه‎شنبه‎ها به سایر روزهای هفته نیز انتقال پیدا کند.
زارعی ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم شهری دوچرخه‏سوار، دوست‎دار دوچرخه، آزاد، دوست‎‏داشتنی، سالم و پاک برای نسل آینده داشته باشیم.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات