تلاش برای اتصال سنسورهای حریق بین ساختمان‌ها و مراکز آتش نشانی مشهد

تلاش برای اتصال سنسورهای حریق بین ساختمان‌ها و مراکز آتش نشانی مشهد

تلاش برای اتصال سنسورهای حریق بین ساختمان‌ها و مراکز آتش نشانی مشهد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: به دنبال این هستیم که سنسورهای حریق را بین ساختمان‌ها و مراکز آتش‌نشانی متصل کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با بیان این مطلب در مراسم امضای تفاهم‌نامه با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی که در سالن شهدا برگزار شد، اظهار کرد: مشهد تنها شهری است که بستر پهنای باند آی. او. تی را دارا است و در صدد هستیم سنسورهای حریق را بین ساختمان‌ها و مراکز آتش‌نشانی متصل کنیم.
وی مجموع اقدامات تفاهم‌نامه را مثبت خواند و گفت: تلاش می‌شود در آینده نیز برخی اقدامات و موضوعات دیگر را به در توافق با نظام مهندسی و سایر مجموعه‌ها انجام دهیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تلاش می‌شود این اتصال براساس ضابطه شکل گیرد، خاطرنشان کرد: همچنین اتصال دکل‌ها و ساختمان‌ها نیز در آینده تعریف می‌شود و این مهم سطح ایمنی را در شهر افزایش می‌دهد.
آل شیخ خاطرنشان کرد: نبود هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی در شرایط بحران یک مشکل بوده و ساختار فعلی و ارتباط‌گیری بین دستگاه‌ها باید چاره‌اندیشی شود.
وی تصریح کرد: برقراری این ارتباط به شکل سیستمی و فرکانسی نیز جوابگو نیست و اگر حادثه جدی‌تری رخ دهد و قطع برق نیز حادث شود، بسیاری از شبکه‌های مخابراتی نیز از بین می‌رود و سیستم اطلاع‌رسانی دچار مشکل می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: در این میان، اتفاقات بین سازمانی و تعاملات می‌تواند در غیاب نظام هماهنگ مدیریت شهری کمک کننده باشد.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات