انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ۳ جانبه شهرداری مشهد، مسکن و شهرسازی و  ...

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ۳ جانبه شهرداری مشهد، مسکن و شهرسازی و ...

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ۳ جانبه شهرداری مشهد، مسکن و شهرسازی و دانشگاه جامع علمی کاربردی

تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی و شهرداری مشهد منعقد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امروز چهارشنبه پنجم تیرماه، با هدف همکاری و مشارکت در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و اجرایی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی و شهرداری مشهد و با در نظر گرفتن ظرفیت و امکانات طرفین و بهره‌برداری از توانمندی‌های علمی و تخصصی از طریق تسهیل در برقراری ارتباط با بخش‌ها و اجزای دستگاه‌ها تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.
بر اساس این گزارش، زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه شامل توسعه و تبادل همکاری‌ها و فعالیت‌های عملی و پژوهشی، ارتقاء خطرپذیری شهر مشهد با تکمیل پروژه ریزپهنه‌بندی لرزه‌ای، استقرار سیستم پاسخ سریع با توسعه شبکه شتاب‌نگاری شهر مشهد، ارتقاء سرانه فضای سبز شهری و انجام مطالعات فرونشست دشت مشهد منتج به راهکارهای اجرایی است.
گفتنی است ارتقاء سطح ایمنی در برابر آتش‌سوزی برای ساختمان‌های عمومی، ارزیابی و بهسازی ساختمان‌های موجود و برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های مشترک علمی و پژوهشی و دوره‌های آموزشی با استفاده از امکانات طرفین در راستای تحقق مقررات ملی ساختمان از دیگر زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات