بهسازی اتوبوس های درونشهری...

بهسازی اتوبوس های درونشهری...

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از اجرای طرح بهسازی اتوبوس های درونشهری در تعمیرات تابستانه ناوگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، محمد رضا شفیعی از اجرای طرح بهسازی اتوبوس های درونشهری در تعمیرات تابستانه ناوگان خبر داد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد افزود: در راستای بهسازی اتوبوس های درونشهری و تجهیز  ناوگان با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و خلوت شدن مسیرها و نیاز کمتر به عبور و مرور اتوبوس در مسیرهای شهر روزانه ده دستگاه اتوبوس از ابتدای تیرماه تا پایان مرداد ماه از مسیر خارج شده و برای بازرسی کامل و انجام تعمیرات موتوری و عیب یابی، بازسازی بدنه، رنگ آمیزی، تعویض و بهسازی کف راهروها، تعویض روکش صندلی و نیز صندلی های آسیب دیده به توقفگاه سازمان هدایت می شوند.

شفیعی خاطر نشان کرد: طرح تعمیرات تابستانه هرساله با پیگیری واحد نظارت و بازرسی و همکاری واحد فنی مهندسی سازمان در راستای بهسازی و تجهیز اتوبوس های درونشهری برای ورود به مسیرهای مختلف صورت می پذیرد تا اتوبوس های تازه نفس خدمات حمل و نقل عمومی را در آغاز مهر به شهروندان این شهرجهانی عرضه نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات