حضور معاون امور دهیاری‌ها در همایش دهیاران شهرستان لنگرود

حضور معاون امور دهیاری‌ها در همایش دهیاران شهرستان لنگرود

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در روز چهارشنبه ۵ تیرماه با حضور در استان گیلان در نشست دهیاران شهرستان لنگرود شرکت نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ،‌ در این نشست لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس، کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اکبری معاون امور عمرانی و پیرعلایی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند، دکتر جندقیان با اشاره به در پیش بودن ۱۴ تیرماه " روز شهرداری و دهیاری " این روز را به دهیاران حاضر در نشست تبریک گفته و از زحمات و تلاش های بیدریغ آنان در عرصه توسعه و آبادانی روستاهای کشور تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر جایگاه مهم دهیاریها به عنوان تنها متولیان مدیریت روستایی کشور از همه دستگاه های ذی‌وظیفه در عمران و خدمات روستایی خواست جهت پیشبرد هر چه بهتر امور در روستاها، با دهیاریها همکاری لازم را به عمل آورند.

جندقیان همچنین با اشاره به تلاش های به عمل آمده برای تصویب قانون جامع دهیاریها، ابراز امیدواری نمود با همکاری و مساعدت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در اسرع وقت این قانون به تصویب رسیده و با اجرایی شدن آن مسائل و مشکلات موجود دهیاریها برطرف شود.

در ادامه پس از بیان مسائل و مشکلات برخی از دهیاران حاضر در همایش، جندقیان و کریمی به پرسش های مطرح پاسخ دادند و سپس با همراهی مسئولین از عملکرد تعدادی از دهیاریهای شهرستان لنگرود بازدید نمودند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات