شهرداری اصفهان با یکصد عنوان برنامه به استقبال تابستان می‌رود

شهرداری اصفهان با یکصد عنوان برنامه به استقبال تابستان می‌رود

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌های متنوعی برای شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

حبیب الله ناظریان  اظهار کرد: نشست‌های متعددی با روسای ادارت فرهنگی مناطق برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت شهروندان برگزار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی برنامه‌های متعدد و متنوعی را در طول تابستان برای شهروندان ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده است که در کتابخانه‌ها و فرهنگسراها اجرا می‌شود، همچنین برنامه‌های میدانی و رویدادهای خاص ویژه معاونت اجتماعی برای همشهریان و نوجوانان در نظر گرفته است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه‌ها در مناطق ۱۵ گانه برگزار می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: یکصد عنوان برنامه هر هفته در پارک‌ها و خیابان‌های مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: اداره ورزش محلات نیز ۲۴ عنوان برنامه شامل ۳۵۳ اجرا را پیش‌بینی کرده است، این برنامه‌ها با هماهنگی هیئت‌های مختلف ورزشی شامل هندبال، والیبال و بستکبال و با اجرای بازی‌های بومی محلی در مراکز روباز برگزار می‌شود.

ناظریان افزود: این برنامه‌ها از چهاردهم تیرماه آغاز می‌شود و امیدواریم سبب رضایت شهروندان شود البته پس از گذشت فصل تابستان نیز برنامه‌های ‌دیگری برای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و فرزندان آنان تا پایان سال تدارک دیده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات