لزوم ترویج مباحث هنری و هنر دینی در مشهد

لزوم ترویج مباحث هنری و هنر دینی در مشهد

لزوم ترویج مباحث هنری و هنر دینی در مشهد

رییس دانشگاه هنر گفت: دانشگاه هنر وظیفه دارد که با ترویج و راه اندازی دفاتری در ارتباط با فرهنگ، نیازهای فرهنگی کشور را پاسخگو باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید حسن سلطانی امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری مشهد و دانشگاه هنر اظهار کرد: خوشحالیم که در راستای تعهدات اجتماعی که دانشگاه ها بر عهده دارند و در عرصه فضای دانشگاهی و شهری، امروز قدم های اولیه ای برای پرداختن به بحث هنر شهری و توسعه رفتار و آموزش های هنری در مشهد برداریم و بتوانیم در شهر مشهد تاثیرگذار باشیم.
وی به ترویج مباحث هنری و به خصوص هنر دینی در مشهد تاکید کرد و گفت: به دلایل متعددی از این نگاه که هنر می تواند بهترین شیوه بیان مسایل باشد، فاصله گرفته ایم و از تاثیرگذاری غیرقابل انکار هنر غفلت کرده ایم.
سلطانی با بیان اینکه دانشگاه هنر با ۱۰۰ سال سابقه به عنوان مادر هنری کشور محسوب می شود، افزود: دانشگاه هنر علاوه بر تلاشی که در راستای آموزش و پژوهش و کارآفرینی دارد باید بتواند در سطح کلان کشور تاثیر گذار باشد.
وی گفت: دانشگاه هنر این وظیفه را دارد که با ترویج و راه اندازی دفاتری در ارتباط با فرهنگ، نیازهای فرهنگی کشور را پاسخگو باشد و ارتباط هنر و فرهنگ را توسعه دهد و به دلیل گستردگی این امر، هرچه ما قدم برداریم باز هم از مقصد و نهایتی که در ذهن داریم فاصله زیادی خواهیم داشت.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات