نشاط افزایی و رسیدن به مفهوم شهر امید و زندگی یکی از راهبردهای شورای  ...

نشاط افزایی و رسیدن به مفهوم شهر امید و زندگی یکی از راهبردهای شورای ...

نشاط افزایی و رسیدن به مفهوم شهر امید و زندگی یکی از راهبردهای شورای پنجم است

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد گفت: یکی از راهبردهای شورای پنجم، بحث نشاط افزایی و رسیدن به مفهوم شهر امید و زندگی در مشهد بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری مشهد و دانشگاه هنر اظهار داشت: نمی شود مفهوم نشاط افزای را مطرح کنیم و از هنر و آثار هنرمندان در شهر استفاده نکنیم.
وی با بیان اینکه غفلت ها و کمبودهایی در سالیان گذشته در خصوص هنر شهری در مشهد وجود داشته است، تصریح کرد: نگرانی مدیریت شهری در این خصوص این است که به جهت این نبودن ها و کمبودها، هر کسی کالای غیراصیل خود را به شهر و مدیریت شهری تحمیل و ارائه کند.
اصولی ادامه داد: لذا با تاکیدهای شهردار مشهد و شورای شهر رفتن به سمت دانشگاه و یک نهاد اصیلی که بتواند درون مایه هنر شهر مشهد را با محوریت هنر شهری تقویت و رشد دهد الزامی است و این دغدغه اصلی ما در این بخش است.
عضو شورای شهر مشهد گفت: در شهر مشهد نمی شود آثار هنری را بدون غفلت از سرچشمه و منبع شکلگیری و حیات و هویت شهر مشهد که وجود مبارک حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بار معنوی موجود در فضای شهر مشهد در نظر گرفت و باید آثار هنری در این راستا تعریف شود.
اصولی افزود: امیدواریم نیازهای هویتی شهر مشهد و تحول بخشی به فضای کالبدی شهر مشهد که مطالبه شورا و مدیریت شهری است با حضور هنرمندان اصیل در قالب این تفاهمنامه محقق شود.
اختر گنجیان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات