تماس ۸۱ هزار شهروند با ۱۳۷ در بهار ۹۸

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۸۰ هزار و ۸۱۲ شهروند با مرکز ۱۳۷ در اولین فصل از سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، محمد امین نجیب با اعلام این خبر افزود: ثبت ۲۰۴ هزار و ۱۲ پیام و تماس، حاصل فعالیت سه واحد دریافت، پیگیری و پاسخگویی مرکز ۱۳۷ در فصل بهار ۹۸ بوده که از این میان، بعد از تماس ۸۰ هزار و ۸۱۲ شهروند با این مرکز، ۸۲ هزار و ۸۳۲ تماس توسط واحد پیگیری و ۴۰ هزار و ۳۴۶ تماس توسط واحد پاسخگویی جهت رسیدگی به درخواستهای شهروندان برقرار شده است.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تماسهای شهروندان با مرکز ۱۳۷ در اردیبهشت ماه بوده است، ادامه داد: ۹۱ درصد این تماس ها به موضوع درخواستهای شهروندی، ۶ درصد انتقاد، دو درصد تشکر و یک درصد نیز به پیشنهادهای شهروندان به مدیریت شهری در حوزههای مختلف اختصاص داشته است.
نجیب خاطرنشان ساخت: در این مدت، مناطق ۲، ۳ و ۹، سازمان اتوبوسرانی و معاونت خدمات و محیط زیست شهری، از میان مراجع مختلف، دارای بیشترین پیام قابل پیگیری بودهاند که در حوزه پیامهای مردمی به نتیجه رسیده، مناطق ۶، ثامن و ۸ به ترتیب بیشترین درصد اقدام شد را به خود اختصاص دادهاند.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۶ درصد درخواستهای شهروندان در تماس با ۱۳۷ از حوزه معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بوده است، افزود: موضوعات فضای سبز، ساخت و ساز، رفت و روب و نظافت و آسفالت، پرتکرارترین درخواستهای شهروندان در فصل بهار از مدیریت شهری را تشکیل میدهند.
احمد پورمفردی
نظرات