افتتاح کارخانه دیوارهای بتنی در شهرک صنعتی عباس‌آباد

افتتاح کارخانه دیوارهای بتنی در شهرک صنعتی عباس‌آباد

www.BanaNews.irبا توجه به اقبال روزافزون متقاضیان ساخت‌وساز مسکن به صنعتی‌سازی ساختمان و مزایای این طرح، اولین کارخانه تولید دیوار بتنی در شهرک صنعتی عباس‌آباد راه‌اندازی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رییس سازمان صنایع و معادن استان تهران که برای افتتاح این مرکز راهی پاکدشت شده بود، در حاشیه مراسم به خبرنگار ما گفت: یکی از محصولات مهم در صنعتی‌سازی ساختمان، محصولات پلاستوفوم ساختمانی است؛ چرا که هم در سبک‌سازی و هم ذخیره‌سازی انرژی موثر است.

محمدرضا مس فروش افزود: در ابتدای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها ابهامات زیادی برای صنعتگران وجود داشت، اما هرچه زمان گذشت این ابهامات برطرف شد و با بسته حمایتی در نظر گرفته شده، بخش اعظم مشکلات صنعتگران مرتفع شد.

وی در خصوص الحاق شهرک صنعتی علی‌آباد به تهران گفت: نظر به مشکلاتی که صنعتگران این شهرک در زمینه دو استانی بودن شهرک علی‌آباد داشتند، رییس‌جمهور از این شهرک صنعتی بازدید داشت و با پیگیری‌های انجام شده علی‌آباد به تهران ملحق شد. مس‌فروش اظهار امیدواری کرد این شهرک پس از حل مشکلاتی که پیش‌رو داشته به یکی از بهترین شهرک‌های صنعتی کشور تبدیل شود.

رییس سازمان صنایع و معادن استان تهران درخصوص ایجاد شهرک‌های جدید صنعتی در استان گفت: در حال پیگیری و مکان‌یابی برای ایجاد شهرک‌های جدید هستیم و بیشتر متقاضیان حضور در این شهرک‌ها را صنایع نوین (های‌تک) تشکیل می‌دهند. وی در خصوص ادغام وزارت صنایع و بازرگانی و سودمند بودن آن برای تولیدکننده گفت: تمام تلاشی که متولیان ارشد وزارت صنایع و بازرگانی دارند این است که تولید صادرات محور شکل بگیرد و این ادغام موجب رونق صنایع خواهد شد.

به گزارش بنانیوز به نقل از دنیای اقتصاد، فاز اول کارخانه تولید بتن پس از ۵ سال تحقیقات در کمتر از یک سال در شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسید. این مجموعه از مدرن‌ترین تکنولوژی روز اروپا استفاده می‌کند و محصولات تولیدی آن ضمن مقاومت در برابر زلزله تا ۵۰ درصد هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

 

 

    نظرات