جمالی نژاد: درجه تعدادی دیگری از شهرداریها ارتقاء یافت/ ارتقا درجه شهرداری گرگان به ۱۱

جمالی نژاد: درجه تعدادی دیگری از شهرداریها ارتقاء یافت/ ارتقا درجه شهرداری گرگان به ۱۱

رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ارتقاء درجه ۱۱شهرداری و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: در استان گلستان درجه شهرداری گرگان، مرکز استان، به۱۱ ارتقاء یافت.

وی همچنین اعلام کرد: در استان اصفهان درجه شهرداری بهارستان به ۸، در استان فارس درجه شهرداری اقلید به ۸، در استان مازندران درجه شهرداری گلوگاه به ۶ و در استان کرمان درجه شهرداری رودبارجنوب به ۶ ارتقاء یافت.

وی در ادامه اعلام کرد: در استان سیستان و بلوچستان درجه شهرداری دوست محمد به۵، در استان خراسان رضوی درجه شهرداری نشتیفان به ۴، در استان خراسان شمالی درجه شهرداری تیتکانلو به ۳، در استان فارس درجه شهرداری نوبندگان به ۳، در استان هرمزگان درجه شهرداری کوشکنار به ۳، در استان خراسان رضوی درجه شهرداری شادمهربه ۳ ارتقاء یافت.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین گفت: ارتقاء درجه شهرداری های ذکر شده به استناد تبصره (۳) ماده یک آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، صورت گرفته است.

جمالی نژاد اضافه کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات