نمایشگاه فیروزه همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود

نمایشگاه فیروزه همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود

به گزارش شهریار ، همزمان با برگزاری جشنواره تابستانی فیروزه، فرهنگسرای الغدیر اقدام به برگزاری نمایشگاه فیروزه کرده و از عموم علاقمندان و هنرمندان جهت حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می آورد.

کلیه هنرمندان، صنعتگران و فعالان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و... می‌توانند با مراجعه به واحد روابط عمومی فرهنگسرای بزرگ الغدیر و تکمیل فرم ثبت نام در این نمایشگاه حضور یابند.

همچنین فرهنگسرای الغدیر در راستای حمایت از تولید ملی و داشتن سهمی هرچند کوچک در رونق تولید، بخشی از فضای نمایشگاه را به ارائه آثار و فروش محصولات تولید کنندگان اختصاص داده است.

هفت محور اصلی این نمایشگاه نیز همسو با محورهای جشنواره تابستانی فیروزه، سلامت شهروندی، آموزش‌های شهروندی، فرهنگی، مذهبی و انقلابی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ورزشی و بازی‌های سنتی، نوآوری‌ها، خلاقیت‌های علمی و کارآفرینی و تفریحی و گردشگری است.

شهروندان عزیز می‌توانند هنر، استعداد و توانایی خود را با توجه به محورهای فوق به نمایش گذاشته و در این نمایشگاه شرکت کنند.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام همه روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر به آدرس تبریز، میدان ستارخان، خیابان شهید قره باغی، واحد روابط عمومی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۱۲۶۶۳۹۷۵ تماس حاصل فرمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات