آغاز عملیات احداث سومین پارک ترافیکی شیراز در بوستان مادر

آغاز عملیات احداث سومین پارک ترافیکی شیراز در بوستان مادر

شهردار منطقه پنج شیراز با اشاره به آغاز عملیات احداث سومین پارک ترافیکی شهرداری شیراز گفت: پارک ترافیکی بوستان مادر در بلوار احمد بن موسی (ع (سومین پارک ترافیکی بعد از پارکهای ترافیکی بوستان ایرانی و بوستان مروارید می باشد که در زمینی به مساحت ۵/۱ هکتار در دست اجرا است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مسعود طهماسبی اضافه کرد: در این پارک ترافیکی مسیرهای عبوری آموزشی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع، ساختمان آموزشی همراه با سرویس های بهداشتی به مساحت ۴۵۰ متر مربع ، آلاچیق آموزشی ، پل عابر پیاده آموزشی ، مجموعه موضوعی و بازی ها و آموزش های ترافیک به مساحت یک هزار و ۵۵۰ متر مربع همراه با پارکینگ با گنجایش ۴۰ خودرو در نظر گرفته شده است.
طهماسبی در ادامه گفت: اعتبار تخصیص داده شده برای احداث پارک ترافیک بوستان مادر۲۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی آن در حال حاضر ۱۰ درصد است.
شهردار منطقه پنج شیراز افزود: احداث پارک ترافیکی بوستان مادر در محدوده شهرداری منطقه پنج با هدف توزیع عادلانه پارکهای ترافیکی در سطح شهر شیراز و در راستای کمک به ارتقای فرهنگ ترافیک و نهادینه کردن آموزشهای ترافیکی در بین کودکان و نوجوانان در حال اجرا است و امیدواریم با توجه به موقعیت قرارگیری این پارک بتواند به صورت فرامنطقه ای عمل کرده و علاوه بر تحت پوشش قرار دادن شهروندان منطقه پنج به سایر مناطق مجاور نیز خدمات رسانی کند.
طهماسبی مدت اجرای این پروژه را یک سال اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا عملیات عمرانی و تجهیز آن تا ابتدای سال آینده به پایان برسد و پس از به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز جهت ارائه خدمات آموزشی به شهروندان تحویل داده می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات